Кабiнет карыстальнiка.
@beltel.by
Кабiнет карыстальнiка карткi Wi-Fi


RSS  Syndicate content    
 

Белтэлекам ZALA

Парадак аказання паслуг

Printer-friendly version

 

Анатацыя зменаў
Папярэдняя, страціўшая сілу, версія

Парадак аказання
паслуг доступа ў сетку Інтэрнэт (byflyтм)
 
1. Агульныя палажэнні 
1.1. Наступны дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - «Аператар») і абанентамі, якія выкарыстоўваюць прадстаўляемыя Аператарам паслугі доступу ў сетку Інтэрнэт у межах гандлёвай маркі byfly (далей - «Паслугі»).
1.2. Аператар аказвае наступныя паслугі доступу ў сетку Інтэрнэт: па тэхналогіі ADSL (далей - Паслуга ADSL), па тэхналогіі PON (далей - Паслуга PON), па тэхналогіі WLL (далей - Паслуга WLL), па тэхналогіі WiMax (далей - Паслуга WiMax), па тэхналогіі Wi-Fi (далей - Паслуга Wi-Fi) і па тэхналогіі GPRS / EDGE / HSDPA / UMTS (далей - Паслуга 2G / 3G).
1.3. Паслуга ADSL, паслуга PON аказваюцца пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці ў Аператара; Паслуга WiMax, паслуга WLL, паслуга Wi-Fi і паслуга 2G / 3G прадастаўляюцца пры знаходжанні Абанента ў зоне, у межах якой існуе пацьверджаная Аператарам магчымасць прадастаўлення Паслугі (карты пакрыцця размешчаны на сайце www.byfly.by).
1.4. Узаемныя правы і абавязкі Аператара і Абанента ўсталёўваюцца ў дагаворах (дадатках) аб аказанні Паслуг або ў публічным дагаворы аб прадастаўленні паслуг сувязі па папярэдняй аплаце (для Паслугі Wi-Fi па картах доступу).
1.5. Якасць Паслуг кантралюецца Аператарам згодна СТБ 1962-2012 «Паслугі перадачы дадзеных. Патрабаванні да якасці. Нормы і метады кантролю ».
1.5.1. Якасць Паслугі вызначаецца параметрамі і паказчыкамі, прыведзенымі ў табл. 1. Паказчыкі якасці Паслугі з'яўляюцца абагульненай характарыстыкай дзейнасці РУП "Белтэлекам" і разлічваюцца як сярэдняе для ўсёй сукупнасці абанентаў. Фактычныя значэння паказчыкаў якасці Паслугі размяшчаюцца на сайце РУП «Белтэлекам» www.beltelecom.by.
 Табліца 1
 Параметры якасці Паслугі

 №
п.п.

Параметр якасці Паслугі

Значэнне

1

Хуткасць перадачы дадзеных кбіт/с

 

1.1

  • максімальная

у адпаведнасці з тарыфным планам

1.2

  • мінімальная

не менш 70% ад значэння максімальнай велічыні

2

Час затрымкі перадачы IP-пакетаў, мс

не больш 400

3

Каэфіцыент страты IP-пакетаў, %

не больш 3

Табліца 2
 Паказчыкі якасці Паслугі



п.п.

Паказчык якасці Паслугі

Значение

1

Каэфіцыент гатоўнасці злучэння з сеткай Інтэрнэт, %,

не менш 98

2

Доля паспяховых спроб злучэння ад агульнай колькасці злучэнняў, %,

не менш 90

3

Доля злучэнняў, якія скончыліся датэрміновым раз'яднаннем %,

не больш 5

4

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па хуткасці перадачы дадзеных, %

не менш 90

5

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па часе затрымкі перадачы IP-пакетаў, %

не менш 90

6

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па стратах IP-пакетаў, %

не менш 90

7

Доля дагавораў, па якіх доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, не правышаючы колькасць дзён (з дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), указаных у дагаворы або парадку (правілах) прадастаўлення паслугі, %

не менш 99

8

Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (пры нарматыўным значэнні часу адказа спецыяліста службы не больш 180 с) , %

не менш 90

9

Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %

не менш 95

1.6. Паслугі не з'яўляюцца патэнцыйна небяспечнымі для жыцця, здароўя чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.
1.7. Паслугі не прадастаўляюцца аператарам электрасувязі, якія маюць ліцэнзію на права аказання паслуг перадачы дадзеных трэцім асобам, за выключэннем падлучэння камп'ютэрных клубаў і Інтэрнэт-кафэ. Юрыдычныя асобы і індывідуальныя прадпрымальнікі, якія з'яўляюцца ўладальнікамі кампутарных клубаў і Інтэрнэт-кафэ, могуць быць падлучаныя на ўмовах тарыфных планаў групы «Клуб» з афармленнем «Дадатку аб узаемадзеянні аператараў электрасувязі пры аказанні паслуг byflyтм».
1.8. Паслугі аказваюцца Аператарам на падставе ліцэнзіі на аказанне паслуг электрасувязі.
1.9. Абаненту неабходна мець навыкі працы з ПЭВМ для карыстання Паслугамі.
2. Тэрміны і вызначэнні 
 У дадзеным дакуменце прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведными вызначэннямі:
2.1. Абанент - фізічная асоба, юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік, які карыстаецца Паслугай (-амі) на аснове аформленых дагаворных адносін, у тым ліку публічнага дагавора.
2.2. Абаненцкае абсталяванне - персанальны кампутар ці іншая прылада з магчымасцю падлучэння да сеткі Інтэрнэт.
2.3. Віртуальная карта доступу - гэта унікальныя ідэнтыфікацыйныя дадзеныя, якія атрымлівае Абанентам ў электронным выглядзе або з дапамогай адпраўкі SMS для доступу да паслуг Wi-Fi .
2.4. Віртуальная карта экспрэс-аплаты (далей - ВКЭА) - гэта ідэнтыфікацыйныя дадзеныя, прызначаныя для папаўнення асабовага рахунку Абанента і атрыманыя ў электронным выглядзе.
2.5. Унутраныя Інтэрнэт-рэсурсы - рэсурсы Аператара, спіс якіх прыведзены на сайце www.byfly.by у раздзеле «Кліентам».
2.6. Дадатковыя паслугі - паслугі электрасувязі, якія аказваюцца Аператарам у дадатак да асноўных паслуг згодна з відавочна выяўленым запытам Абанента.
2.7. Інтэрнэт-рэсурсы ЦАД - рэсурсы іншых арганізацый, размешчаныя ў Цэнтры апрацоўкі даных РУП «Белтэлекам» на падставе дагавораў на паслугі хостынгу. Спіс рэсурсаў прыведзены на сайце www.byfly.by ў раздзеле «Кліентам» (закладка «беларускія рэсурсы»).
2.8. Кабінет карыстальніка - інфармацыйная сістэма, прызначаная для кантролю стану асабовага рахунку, плацяжоў і кіравання Паслугамі.
2.9. Карта доступу (КД) - карта, якая змяшчае ўнікальныя рэквізіты, увод якіх на адпаведнай старонцы web-сайта Аператара забяспечвае доступ абанентаў да паслугі Wi-Fi.
2.10. Карта экспрэс-аплаты (КЭА) - карта, якая змяшчае ідэнтыфікацыйныя дадзеныя, якія выкарыстоўваюцца для папаўнення асабовага рахунку Абанента.
2.11. Інтэрнэт-кантэнт - змест (напаўненне) рэсурсу, які знаходзіцца ў сетцы Інтэрнэт, які ўключае ўсе матэрыялы, размешчаныя на дадзеным рэсурсе, у тым ліку тэкставыя матэрыялы, графічныя элементы, аўдыё-візуальныя творы і іншае.
2.12. Канцавое абсталяванне - камплект абсталявання, які выкарыстоўваецца для аказання Паслугі ADSL, Паслугі PON; WiMax-мадэм, які выкарыстоўваецца для аказання Паслугі WiMax; стацыянарны бесправадны тэрмінал, які выкарыстоўваецца для аказання Паслугі WLL, бесправадны USB-мадэм (3G-мадэм), які выкарыстоўваецца для аказання Паслугі 2G / 3G.
2.13. Аператар - Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства электрасувязі «Белтэлекам».
2.14. Асноўныя Паслугі - Паслуга ADSL, Паслуга PON, Паслуга WiMax, Паслуга Wi-Fi, Паслуга WLL, Паслуга 2G / 3G.2.15. Прадстаўнік Аператара - асоба, якая мае паўнамоцтвы ажыццяўляць пэўныя дзеянні (афармленне дагаворных адносін, наладу злучэння з сеткай Інтэрнэт, тэхнічную падтрымку) ад імя Аператара.
2.16. Спам - масавая рассылка інфармацыі камерцыйнага або іншага зместу асобам, не выяўляюцца жадання атрымліваць гэтую інфармацыю.
2.17. Тэхналогія PON - тэхналогія стварэння сетак электрасувязі з ужываннем валаконна-аптычных кампанентаў.
2.18. Паслуга ADSL - паслуга электрасувязі, якая забяспечвае абаненту шырокапалосны доступ у сетку Інтэрнэт па тэхналогіі ADSL па абаненцкай лініі. Паслуга ADSL прапануецца з розным наборам хуткасцяў прыёму і перадачы дадзеных, а таксама рознымі формамі тарыфікацыі і разлікаў
.2.19. Паслуга PON - паслуга электрасувязі, якая забяспечвае абаненту шырокапалосны доступ у сетку Інтэрнэт па абаненцкай лініі тэхналогіі PON. Паслуга PON прапануецца з розным наборам хуткасцяў прыёму і перадачы дадзеных, а таксама рознымі формамі тарыфікацыі і разлікаў.
2.20. Паслуга Wi-Fi - паслуга электрасувязі, якая забяспечвае Абаненту бесправадны шырокапалосны доступ у сетку Інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi стандарту IEEE 802.11b / g. Паслуга Wi-Fi прадугледжвае розныя хуткасці прыёму і перадачы даных у залежнасці ад ступені загрузкі базавай станцыі і ўмоў распаўсюджвання радыёсігналу, а таксама розныя формы разлікаў.
2.21. Паслуга WLL - паслуга электрасувязі, якая забяспечвае Абаненту бесправадны абаненцкі доступ у сетку Інтэрнэт. Паслуга WLL прапануецца на ўмовах тарыфных планаў з улікам перадаплочанага трафіку і рознымі формамі разлікаў.
2.22. Паслуга WiMax - паслуга электрасувязі, якая забяспечвае Абаненту бесправадны доступ у сетку Інтэрнэт па тэхналогіі WiMax (стандарт IEEE 802.16e). Паслуга WiMax прадугледжвае розныя хуткасці прыёму і перадачы даных у залежнасці ад ступені загрузкі базавай станцыі і ўмоў распаўсюджвання радыёсігналу і разлікаў.
2.23. Паслуга 2G / 3G - паслуга электрасувязі, якая забяспечвае Абаненту бесправадны доступ у сетку Інтэрнэт па тэхналогіях GPRS / EDGE / HSDPA / UMTS. Паслуга 2G / 3G прадугледжвае розныя хуткасці прыёму і перадачы даных у залежнасці ад ступені загрузкі базавай станцыі і ўмоў распаўсюджвання радыёсігналу.
2.24. Паслуга «Кіно па запыце» - дадатковая паслуга, якая прадстаўляе Абаненту доступ да каталога аўдыёвізуальных твораў і магчымасць прагляду любога з іх з аплатай за факт прагляду. Захаванне файлаў аўдыёвізуальных твораў на абаненцкім абсталяванні не прадугледжваецца.
2.25. Паслуга «Онлайн-ТБ» - дадатковая паслуга, якая прадстаўляе магчымасць прагляду Абанентам тэлевізійных каналаў у рэжыме рэальнага часу з штомесячнай абанементнай платай.
2.26. Паслугі «відэапартал» - комплекс дадатковых паслуг, які ўключае ў сябе паслугі «Онлайн-ТБ» і «Кіно па запыце».
2.27. Паслуга «Бацькоўскі кантроль» - дадатковая паслуга, якая абмяжоўвае (фільтруе) доступ да непажаданага Інтэрнэт-кантэнту пры ўмове згоды на яе Абанента і ажыццяўлення за яе аказанне аплаты. Непажаданы Інтэрнэт-кантэнт ўключае ў сябе рэсурсы, якія:
  • ўтрымліваюць парнаграфічныя матэрыялы;
  • прапагандуюць гвалт, экстрэмізм, заклікі да зьвяржэньня існуючага дзяржаўнага ладу ці іншым проціпраўным дзеянням;
  • накіраваны на распаўсюджванне наркатычных і псіхатропных і рэчываў;
  • ўтрымліваюць шкоднаснае праграмнае забеспячэнне;
  • іншыя шкоднасныя сайты.

 Па жаданні абанента можа быць абмежаваны доступ да сацыяльных сетак.
2.28. Паслуга «Статычны IP-адрас» - дадатковая паслуга па прадастаўленні з адраснай прасторы сеткі Інтэрнэт публічнага статычнага IP-адраса.

2.29. Паслуга «Турба-кнопка» - дадатковая паслуга перадачы дадзеных, якая дазваляе Абаненту на абмежаваны прамежак часу павялічыць хуткасць доступу ў сетку Інтэрнэт да 50/25 Мбіт / с (прыём / перадача).

2.30. Паслуга антывіруснай абароны - дадатковая паслуга, якая забяспечвае на ўмовах падпіскі антывірусную абарону персанальнага кампутара Абанента з дапамогай праграмных прадуктаў іншых вытворцаў, прадстаўленых Абаненту дапамогай сеткавай інфраструктуры Аператара. Дадзеная паслуга не аказваецца ўладальнікам і аператарам дзяржаўных інфармацыйных сістэм. Паслуга антывіруснай абароны аказваецца пасля акцэпту Абанентам умоў «Дагавора аб прадастаўленні паслуг антывіруснай абароны», пацвярджэннем якога з'яўляецца пакіданне Абанентам адпаведнай адзнакі ў «Кабінеце карыстальніка» на сайце Аператара www.byfly.by.
2.31. Цэнтр апрацоўкі дадзеных (ЦАД) - спецыяльнае тэхналагічнае памяшканне Аператара, прызначанае для камерцыйнага размяшчэння інфармацыйных рэсурсаў і іх носьбітаў, абсталяванае кампутарным абсталяваннем і абсталяваннем электрасувязі, якое мае сістэму кандыцыянавання, вентыляцыі і бесперабойнага сілкавання, рэжымнае абмежаванне фізічнага доступу да размяшчэння абсталявання. Цэнтр апрацоўкі дадзеных падлучаны да сеткі Інтэрнэт
3. Актывацыя паслуг, прадастаўленне паслуг і спыненне доступа да паслуг 
3.1. Актывацыя і прадастаўленне Паслугі ADSL і Паслугі PON
3.1.1. Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці прадастаўлення Паслугі ADSL / Паслугі PON, прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае яму ўнікальныя рэквізіты (лагін, пароль) і інфармуе аб парадку разлікаў. Пры неабходнасці Абаненту на тэрмін дзеяння дагаворных адносін прадастаўляецца канцавое абсталяванне з існуючага ў Аператара ў наяўнасці.
3.1.2. Па заяўцы Абанента прадстаўнік Аператара ажыццяўляе ў памяшканні Абанента (кватэры / офісе) наладу злучэння з сеткай Інтэрнэт на абсталяванні Абанента, уключаючы наладу доступу па тэхналогіі Wi-Fi для 1 мадэма і 1 абаненцкай прылады. Выезд да Абанента для першапачатковай налады Аператар ажыццяўляе без збірання платы, у тым ліку ў выпадку, калі Абанент адмовіўся ад выезду прадстаўніка Аператара, але самастойна не змог ажыццявіць першапачатковую наладу. Другі і наступныя выезды аплачваюцца па дзеючых тарыфах.
3.1.2.1. Для атрымання доступу да паслуг ADSL Абаненту неабходна мець тэлефонную разетку тыпу RJ11 («евророзетку») і разетку сеткі электрасілкавання не далей 1-1,5 метра ад месца ўстаноўкі канцавога абсталявання.
3.1.2.2. Для атрымання доступу да паслуг PON Абаненту неабходна мець разетку сеткі электрасілкавання не далей 1-1,5 метра ад месца ўстаноўкі ONT.
3.1.2.3. Калі даўжыні кабеляў, якія ўваходзяць у стандартны камплект пастаўкі канцавога абсталявання, недастаткова для падлучэння абаненцкага абсталявання, Абанент мае магчымасць
а) самастойна набыць дадатковую колькасць неабходнага кабеля;
б) папярэдне, на момант афармлення дагаворных адносін, аформіць заказ неабходнай колькасці кабеля ў Аператара. Прадастаўленне дадатковай колькасці кабеля аказваецца на платнай аснове згодна з дзеючымі тарыфамі і дагаворнымі цэнамі Аператара.
3.1.2.4. Платная налада Wi-Fi ажыццяўляецца на адным мадэме Аператара і адной прыладзе, указаных Абанентам. Пры неабходнасці налады Wi-Fi на некалькіх мадэмах / прыладах, кошт аказанай паслугі павялічваецца прапарцыйна колькасці настроеных мадэмаў / прылад. Паслуга лічыцца аказанай і аплачваецца ў поўным памеры па-за залежнасці ад спраўнасці ПК абанента і / ці іншых прылад, якія выкарыстоўваюцца для доступу ў сетку Інтэрнэт (ноўтбук, планшэт, мабільны тэлефон і да т.п.)
3.1.3. Выкананне будаўніча-мантажных работ па пракладцы кабеляў у памяшканні Абанента (за выключэннем работ па штробленні сцен, кладкі схаванай праводкі, заладкі штробаў, аздобных работ пры пракладцы кабеля ў памяшканні) ажыццяўляецца ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі на дадатковыя работы па абаненцкіх пунктах, якія аказваюцца юрыдычным асобам і індывідуальным прадпрымальнікам. Кошт выкарыстоўваемых матэрыялаў (провад, кабель, раздымы, клямары, пластыкавыя корабы і інш.) аплачваецца Абанентам звыш кошту выкананых дадатковых работ на рамонтна-аднаўленчыя работы абаненцкіх пунктаў. Кошт матэрыялаў вызначаецца Аператарам па фактычным кошце.
3.1.4. Персанальны кампутар Абанента павінен быць абсталяваны сеткавым адаптарам Ethernet (порт, сумяшчальны са стандартам 100BASE-TX) і ўсталяванымі адпаведнымі драйверамі. Ўстаноўка і / або налада аперацыйнай сістэмы на абаненцкім абсталяванні Аператара не ажыццяўляюцца. Налада злучэння з сеткай Інтэрнэт ажыццяўляецца толькі на адзін кампутар Абанента з аперацыйнай сістэмай Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 і русіфікаваным інтэрфейсам.
3.1.5. Хуткасць доступу да знешніх Інтэрнэт-рэсурсаў не з'яўляецца гарантаванай і залежыць ад працаздольнасці каналаў і вузлоў Інтэрнэт, якія знаходзяцца ў галіне адказнасці іншых аператараў электрасувязі.
3.1.6. Для абароны ад несанкцыянаванага выкарыстання рэквізітаў Абанент абавязаны змяніць выдадзены Аператарам першапачатковы пароль доступу да паслугі ADSL або Паслугі PON, а таксама пароль у завадскіх наладах канцавога абсталявання (мадэма). У далейшым Абанент абавязаны сачыць за станам налад канцавога абсталявання, перыядычна змяняць пароль і захоўваць яго ў таямніцы. Для карэктнага счытвання інфармацыі пра час карыстання Паслугай ADSL рэкамендуецца пасля заканчэння сеансу выключаць мадэм. Памятка па змене пароля ў завадскіх наладах канцавога абсталявання размешчана на сайце www.byfly.by у раздзеле «Кліентам».
3.1.7. Хуткасць доступу ў сетку Інтэрнэт на ўмовах тарыфных планаў з папярэдне аплачаным трафікам усталёўваецца Аператарам самастойна для кожнага Абанента, зыходзячы з тэхнічнай магчымасці абаненцкай лініі. Пры гэтым Аператар ўсталёўвае максімальна магчымую хуткасць перадачы дадзеных, якая забяспечвае бесперабойнае аказанне Паслугі, але не больш за 4 Мбіт / с.
3.1.8. Падключэнне на ўмовах тарыфных планаў лінейкі «Сацыяльны» прадастаўляецца: інвалідам ўсіх груп, сем'ям, якія маюць дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18 гадоў; шматдзетным сем'ям; воінам-інтэрнацыяналістам; ветэранам ВАВ; грамадскім арганізацыям (аб'яднанням), якія займаюцца праблемамі інвалідаў усіх груп; сем'яў, якія маюць дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18 гадоў; шматдзетных сем'яў; воінаў-інтэрнацыяналістаў; ветэранаў ВАВ, а таксама дзіцячым дамах і дзіцячым дамах сямейнага тыпу пры прад'яўленні адпаведных дакументаў. Ажыццяўляецца не больш за 1 (адно) падключэнне на 1 Абанента - фізічнай асобы. Для абанентаў - юрыдычных асоб магчымая арганізацыя некалькіх падключэнняў з тарыфнымі планамі лінейкі «Сацыяльны».
3.1.8.1. Тэрмін падключння Абанента на ўмовах тарыфных планаў лінейкі «Сацыяльны» усталёўваецца ў адпаведнасці з тэрмінам дзеяння дакументаў, якія пацвярджаюць права падключэння. Пасля заканчэння тэрміну дзеяння названых дакументаў, Абаненту варта пацвердзіць падаўжэнне іх дзеяння, у іншым выпадку Аператар пакідае за сабой права па заканчэнні пазначанага тэрміну без паведамлення Абанента змяніць тарыфны план: «Сацыяльны анлім», «Сацыяльны анлім 2» - на тарыфны план кругласутачнага доступав сетку Інтэрнэт (без уліку трафіку) згодна поз.1.1 тарыфаў, тарыфны план «Сацыяльны» - на тарыфны план доступу ў сетку інтэрнэт з улікам прадаплочанага трафіку згодна поз.3.1 тарыфаў.
3.1.8.2.Дагаворныя адносіны лічацца спыненымі ў выпадку смерці Абанента, падключанага на ўмовах тарыфных планаў лінейкі «Сацыяльны».
3.1.8.3. Для падлучэння на ўмовах тарыфных планаў лінейкі «Сацыяльны» Абаненту неабходна звярнуцца ў службу продажаў Аператара (па тэлефоне, факсе, шляхам запаўнення формы заяўкі на сайце Аператара або непасрэдна ў службу продажаў) і пакінуць заяўку. Да Абанентам I і II групы інваліднасці па іх жаданні для афармлення і падключэння Паслугі выязджаюць прадстаўнікі Аператара з усімі неабходнымі дакументамі і абсталяваннем. Тэрмін выезду вызначаецца Аператарам і ўзгадняецца з Абанентам.
3.1.8.3. Для падлучэння на ўмовах тарыфных планаў лінейкі «Сацыяльны» Абаненту неабходна звярнуцца ў службу продажаў Аператара (па тэлефоне, факсе, шляхам запаўнення формы заяўкі на сайце Аператара або непасрэдна ў службу продажаў) і пакінуць заяўку. Да Абанентам I і II групы інваліднасці па іх жаданні для афармлення і падключэння Паслугі выязджаюць прадстаўнікі Аператара з усімі неабходнымі дакументамі і абсталяваннем. Тэрмін выезду вызначаецца Аператарам і ўзгадняецца з Абанентам.
3.2. Актывацыя і прадастаўленне Паслугі WLL 
3.2.1. Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці прадастаўлення Паслугі WLL, прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае яму ўнікальныя рэквізіты (лагін, пароль) і інфармуе аб парадку разлікаў. Абаненту ў карыстанне на тэрмін дзеяння дагаворных адносін прадастаўляецца стацыянарны бесправадны тэрмінал.
3.2.2. Па заяўцы Абанента, прадстаўнік Аператара ажыццяўляе ў памяшканні абанента (у кватэры ці офісе) наладу злучэння з сеткай Інтэрнэт на абсталяванні Абанента. Для атрымання доступу да паслуг WLL Абаненту неабходна мець разетку сеткі электрасілкавання і персанальны кампутар не далей 1-1,5 метра ад месца ўстаноўкі стацыянарнага бесправаднога тэрмінала. Персанальны кампутар Абанента павінен быць абсталяваны сеткавым адаптарам Ethernet (порт, сумяшчальны са стандартам 100BASE-TX) і усталяванымі адпаведнымі драйверамі. Ўстаноўка і / або налада аперацыйнай сістэмы на абаненцкім абсталяванні прадстаўніком Аператара не ажыццяўляюцца. Налада злучэння з сеткай Інтэрнэт ажыццяўляецца толькі на адзін кампутар Абанента з аперацыйнай сістэмай Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 і русіфікаваным інтэрфейсам.
3.2.3. Хуткасць доступу залежыць ад стану радыёканала і ступені загрузкі сеткі (колькасці Абанентаў, якія працуюць адначасова)
 3.3. Актывацыя і прадастаўленне Паслугі WiMax 
3.3.1. Паслуга WiMax аказваецца на дагаворнай аснове. Для афармлення дагаворных адносін Абаненту неабходна звярнуцца ў сэрвісны цэнтр (сэрвісны пункт) Аператара.
3.3.2. Пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае яму ўнікальныя рэквізіты доступу (лагін, пароль), інфармуе аб парадку разлікаў і прадастаўляе ў карыстанне WiMax-мадэм стандарту IEEE 802.16e. Аператар не прадастаўляе ў карыстанне абаненцкае абсталяванне.
3.3.3. Для атрымання доступу ў сетку Інтэрнэт WiMax-мадэм падключаецца да абаненцкім абсталяванні (наяўнасць інтэрфейсу USB на абаненцкім абсталяванні абавязкова). На абаненцкім абсталяванні павінны быць устаноўлены адпаведныя драйверы і пры неабходнасці наладжаны злучэнні згодна інструкцыі Аператара. Ўстаноўка і / або налада аперацыйнай сістэмы на абаненцкае абсталяванне Аператарам не ажыццяўляецца.
3.3.4. Хуткасць доступу залежыць ад стану радыёканала і ступені загрузкі сеткі (колькасці адначасова якія працуюць Абанентаў).
3.4. Актывацыя і прадастаўленне Паслугі Wi-Fi 
 3.4.1. Паслуга Wi-Fi аказваецца па картах доступу або віртуальным картах доступу пэўнага наміналу ў адпаведнасці з умовамі дагавора публічнай аферты, а таксама на дагаворнай аснове з падключэннем на ўмовах тарыфных планаў.
3.4.2. Тэрмін дзеяння карт доступу Аператара ўказаны на адваротным баку карт. Пасля заканчэння тэрміну дзеяння карты рэшта грашовых сродкаў анулюецца і Абаненту ня вяртаецца.
3.4.3. Для атрымання Паслугі Wi-Fi Абаненту неабходна мець тэрмінальную прыладу з адаптарам Wi-Fi (802.11b / g) і ўсталяванай праграмай доступу ў сетку Інтэрнэт. Доступ у сетку Інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi магчымы толькі ў зонах бесправаднога доступу ў сетку Інтэрнэт, адрасы якіх пералічаны на сайце www.byfly.by.
3.4.4. Пры аказанні Паслугі Wi-Fi з дапамогай карт доступу для актывацыі паслугі Абаненту неабходна набыць карту доступу Аператара любога наміналу. Рэалізацыя карт доступу ажыццяўляецца па прад'яўленні дакумента, які сведчыць асобу. Персанальныя дадзеныя карыстальніка (імя, імя па бацьку, прозвішча, від і нумар дакумента, які сведчыць асобу, назва органа, які яго выдаў), а таксама серыя і нумар набываемай карты, улічваюцца прадстаўніком Аператара.
3.4.5. Пры аказанні Паслугі Wi-Fi з дапамогай віртуальных карт доступу для актывацыі паслугі Абаненту неабходна адправіць SMS-паведамленне аператару мабільнай сувязі, з якім у яго заключаны дагавор. Ўмовы заказу размешчаны на сайтах адпаведных аператараў мабільнай сувязі, а таксама на сайце Аператара па адрасе: http://www.byfly.by/wifi/wifi.
 3.4.6. Для атрымання Паслугі Wi-Fi пры дапамозе карт доступа (віртуальных карт доступа) Абаненту неабходна ўвесці на старонцы аўтарызацыі па адрасе: www.byfly.by/wifi/registration Імя арыстальніка (login) і Пароль (password), якія знаходзяцца пад ахоўным слоем карты доступа (або атрыманыя праз SMS), пасля чаго дзейнічаць у адпаведнасці з інструкцыямі, размешчаным на сайце www.byfly.by.
 3.4.7. Пасля першай паспяховай аўтэнтыфікацыі Абанента пры дапамозе карт доступа (віртуальных карт доступа) Абаненту аўтаматычна адчыняецца асабовы рахунак у сістэме Аператара,  на які залічваецца сума, эквівалентная наміналу актываванай карты. Пры праходжанні рэгістрацыі ў разліковай сістэме Аператара Абаненту прысвойваецца статус «фізічная асоба». Справаздачныя дакументы аб аказанні паслуг Аператарам не  выдаюцца.
3.4.8. Пры страце ўнікальных рэквізітаў доступу Абанент павінен паведаміць пра гэта ў службу тэхнічнай падтрымкі Аператара па тэлефоне службы тэхнічнай падтрымкі, апублікаваным на сайце www.byfly.by. Прэтэнзіі па дзеяннях, здзейсненым да моманту абвесткі Аператара, не прымаюцца.
3.4.9. Спыненне прадастаўлення Абаненту Паслугі Wi-Fi з дапамогай карт доступу адбываецца пасля дасягнення нулявога балансу асабовага рахунку Абанента або пасля заканчэння тэрміну дзеяння карты доступу.
3.4.10. Пры аказанні Паслугі Wi-Fi на дагаворнай аснове прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае яму ўнікальныя рэквізіты доступу (лагін, пароль, якія пазначаны ў бланку заказу) і інфармуе аб парадку разлікаў. Канцавое абсталяванне Абаненту пры гэтым не выдаецца. Для афармлення дагаворных адносін Абаненту неабходна звярнуцца ў сэрвісны цэнтр (сэрвісны пункт) Аператара.
3.4.11. Абанент самастойна ажыццяўляе наладу злучэння абаненцкага абсталявання, якое дазваляе выхад у сетку Інтэрнэт.
3.4.12. Хуткасць доступу залежыць ад стану радыёканала і ступені загрузкі сеткі (колькасці адначасова якія працуюць Абанентаў).
3.4.13. Першапачатковая актывацыя тарыфу «папаўняемая карта Wi-Fi» магчымая пры наяўнасці на асабовым рахунку Абанента сумы не менш за 5000 руб.
3.5. Актывацыя і прадастаўленне Паслугі 2G/3G
 3.5.1. Паслуга 2G/3G аказваецца на дагаворнай аснове. Для афармлення дагаворных адносін Абаненту неабходна звярнуцца ў сэрвісны цэнтр (сэрвісны пункт) Аператара.
3.5.2. Прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае яму ўнікальныя рэквізіты доступу (лагін, пароль) і інфармуе аб парадку разлікаў. Аператар не прадастаўляе ў карыстанне канцавое абаненцкае абсталяванне. Абанент набывае канцавое абаненцкае абсталяванне, прапанаванае Аператарам або iншай асобай.
3.5.3. Абанент можа карыстацца паслугай 2G / 3G з прымяненнем ўласнага канцавога абсталявання, якое падтрымлівае дадзеную тэхналогію (гэта значыць без выкарыстання 3G-мадэма Аператара). Калі ўласнае канцавое абсталяванне Абанента мае праграмныя абмежаванні (на выкарыстанне SIM-карт альбо пэўных аператараў мабільнай сувязі) Аператар не гарантуе якаснага аказання Паслугі 2G / 3G і не ажыццяўляе налады гэтага абсталявання.
3.5.4. Для атрымання доступу ў сетку Інтэрнэт 3G-мадэм падключаецца да абаненцкага абсталявання (наяўнасць інтэрфейсу USB на абаненцкім абсталяванні абавязкова). На абаненцкім абсталяванні павінны быць устаноўлены адпаведныя драйверы і пры неабходнасці наладжаны злучэнні згодна інструкцыі Аператара. Ўстаноўка і / або налада аперацыйнай сістэмы на абаненцкае абсталяванне, у тым ліку налада злучэння з сеткай Інтэрнэт, Аператарам не ажыццяўляецца.
3.5.5. Хуткасць доступу залежыць ад стану радыёканала і ступені загрузкі сеткі (колькасці  Абанентаў, якія працуюць адначасова).
3.6 Агульны парадак прадастаўлення / спынення доступу да асноўных паслуг
3.6.1. Пры аказанні паслуг на дагаворнай аснове з авансавай формай разлікаў, актывацыя ажыццяўляецца Аператарам на працягу сутак пасля атрымання пацверджання. Якасць Паслугі вызначаецца параметрамі і паказчыкамі, прыведзенымі Ў табл. 1. Паказчыкі якасці Паслугі ажыццяўлення аплаты /div/div/divад Абанента, калі іншае не ўказана ў бланку заказа, і на працягу сутак пасля афармлення дагаворных адносін з крэдытнай формай разлікаў, калі іншае не ўказана ў бланку заказа.
3.6.2. Пры афармленні дагаворных адносін на Паслугу ADSL, Паслугу PON і / або Паслугу WiMax на ўмовах тарыфных планаў кругласутачнага нелімітуемага доступу і пакетаў паслуг пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці ў Аператара Абаненту можа быць прадастаўлена паслуга «Статычны IP - адрас» (версіі 4) з афармленнем дагаворных адносін (у бланку заказу).
3.6.2.1. Фактычнае выдзяленне статычных IP-адрасоў ажыццяўляецца ў тэрмін не больш за 72 гадзіны з моманту актывацыі асноўнай Паслугі.
3.6.2.2. Пры наяўнасці ў Абанента статычнага IP-адрасу (-оў) і змене аднаго тарыфнага плану кругласутачнага нелімітаванага доступу і / або пакета паслуг на іншы, а таксама пры пераходзе з тарыфнага плану кругласутачнага нелімітаванага доступу на пакет паслуг або наадварот вылучаны IP-адрас захоўваецца за Абанентам без збірання платы за прадастаўленне абаненту статычнага IP-адрасу з адраснай прасторы сеткі перадачы дадзеных і без платы за зварот за дзяржаўнай рэгістрацыяй інфармацыйных рэсурсаў нацыянальнага сегмента сеткі Інтэрнэт, размешчаных на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь.
3.6.2.3. Дадаткова ў рамках паслугі «Статычны IP-адрас» Абаненту можа быць выдзелена група з 4 ці 8 статычных IP-адрасоў, (версіі 4), якая ўключае раней выдзелены статычны IP-адрас, або вылучаемы пры звароце. Тарыфікацыя паслугі «Статычны IP-адрас» з вылучэннем групы адрасоў ажыццяўляецца прапарцыянальна выбранай Абанентам колькасці ІР-адрасоў ў групе згодна з дзеючым тарыфам на дадзеную паслугу.
3.6.2.4. Пры выдзяленні статычных IP-адрасоў Абанентам у адпаведнасці з патрабаваннямі міжнароднага рэгулятара (арганізацыі RIPE NCC), Аператар указвае на сайце RIPE.NET кантактную інфармацыю аб Абаненце, які выкарыстоўвае статычныя IP-адрасы, а менавіта - прозвішча і імя Абанента або найменне юрыдычнай асобы, а таксама населены пункт, у якім зарэгістраваны Абанент. Падпісваючы дагавор (Дадатак) на аказанне паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт і / або вылучэнне статычных IP - адрасоў Абанент аўтаматычна згаджаецца з публікацыяй падобных звестак у адкрытым доступе. У адваротным выпадку вылучэнне статычных IP-адрасоў не-ажыццяўляецца.
3.6.3. Аказанне Аператарам паслуг асобам, якія прайшлі ідэнтыфікацыю па лагіне і паролі (у тым ліку і праз «Кабінет карыстальніка»), разглядаецца як аказанне паслуг Абаненту. Усе дзеянні, учыненыя пасля ідэнтыфікацыі, лічацца дзеяннямі Абанента.
 3.6.4. У выпадку невыканання Абанентам нормаў карыстання сеткай перадачы дадзеных і доступа да сеткі Інтэрнэт, размешчаных на сайце www.byfly.by, і ажыццяўлення дзеянняў, якія прыносяць шкоду іншым Абанентам, (напрыклад: масавыя рассыланні спаму, сеткавыя хакерскія атакі), Аператар пакідае за сабой права прыняць меры да недапушчэнні такога роду дзеянняў аж да спынення доступу да паслугі.
3.6.5. Вяртанне або замена няспраўнага мадэмнага абсталявання ажыццяўляецца Абанентам толькі ў службах продажаў Аператара.
3.6.5.1. Пры замене або вяртанні абсталявання Абанент абавязаны прадаставіць яго ў камплектацыі, якая адпавядае «Акту прыёму-перадачы абсталявання», аформленым пры заключэнні дагаворных адносін, і ў належным стане (у тым ліку - у чыстым выглядзе, спраўным стане).
3.6.5.2. У выпадку пашкоджання канцавога абсталявання не па віне Аператара або страты Абанентам канцавога абсталявання, прадастаўленага Аператарам, Абаненту выдаецца спраўнае канцавое абсталяванне толькі пасля кампенсацыі Абанентам кошту канцавога абсталявання з улікам пераацэнкі і падаткаў.
3.6.5.3. Абанент можа звярнуцца ў службы продажаў Аператара для замены канцавога абсталявання, прадастаўленага Аператарам для аказання Паслугі ADSL з адным портам, сумяшчальным са стандартам 100BASE-TX, пры ўмове падлучэння Абанента да іншых паслуг аператараў, якія выкарыстоўваюць аналагічныя парты, або пры неабходнасці падлучэння большай колькасці абаненцкіх прылад . Пры гэтым Аператар выдае мадэмы з лікам партоў не больш за 4 (чатыры).
3.6.6. Каб пазбегнуць пашкоджанняў канцавога абсталявання, прадастаўленага Аператарам, выкліканых уплывам метэаралагічных з'яў (навальнічныя разрады і г.д..), Абанент павінен выключаць яго з сеткі электрасілкавання і тэлефоннай сеткі пры ўзнікненні такіх умоў.
3.6.7. Абанент самастойна прымае рашэнне аб выкарыстанні тэхналогіі бесправаднога доступу Wi-Fi для злучэння некалькіх прылад (напрыклад - тэлевізараў, ноўтбукаў, сеткавых прайгравальнікаў і інш.) у сетку; самастойна настройвае (пры адмове ад платнай налады ў адпаведнасці з п.3.1.2.4) падобнае абсталяванне і нясе адказнасць за наладу бяспекі злучэння з выкарыстаннем бесправадных тэхналогій (у прыватнасці - Wi-Fi) .
3.6.8. Аператар прадастаўляе статыстыку па аказаных паслугах (акрамя Паслугі Wi-Fi пры доступе з дапамогай карт доступу) і атрыманых плацяжах за пэўны перыяд часу, але не больш за 3-ы месяцы з дапамогай замовы статыстыкі Абанентам праз «Кабінет карыстальніка», які размешчаны па адрасе http://issa.beltelecom.by, або па пісьмовай заяве Абанента.
3.6.9. Умовы поўнага спынення прадастаўлення Абаненту Паслуг пры прадастаўленні іх на дагаворнай аснове вызначаюцца дагаворнымі адносінамі на прадастаўленне Паслуг, а таксама адпаведнымі нарматыўнымі прававымі актамі.
3.6.10. Ўмовы аказання Паслуг на некаторых унутраных Інтэрнэт-рэсурсах прыведзены ў Дадатку 1 да гэтага Парадка.
3.6.11. Аператар мае права інфармаваць Абанента аб існуючых і новых паслугах Аператара пры дапамозе тэлефоннай, тэлекснай, факсімільнай электрасувязі, электроннай пошты і паштовай сувязі.
3.6.12. Абанент аплачвае кошт электраэнергіі, якая спажываецца канцавым абсталяваннем, выкарыстоўваемым для атрымання Паслуг.
3.6.13. Аператар прадастаўляе паслугу «Зварот за дзяржаўнай рэгістрацыяй інфармацыйных рэсурсаў нацыянальнага сегмента сеткі Інтэрнэт, размешчаных на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь» (пры выдачы статычных IP-адрасоў,) - афармляе заяўку і накіроўвае яе ў рэгіструючы орган.
3.7. Змена тарыфнага плану
3.7.1. Абанент мае права змяніць тарыфны план не раней, чым праз 30 дзён пасля падключэння або пераходу на дзеючы тарыфны план пры звароце да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка замовы на змену тарыфнага плану. Змена тарыфнага плану ажыццяўляецца пры станоўчым балансе асабовага рахунку. Пры змене Абанентам тарыфнага плану раз на два месяцы або часцей, Аператар пакідае за сабой права ўсталёўваць пачатак дзеяння змененага тарыфнага плана з пачатку наступнага каляндарнага месяца.
3.7.2. Абанент мае права змяніць тарыфны план не раней, чым праз 30 дзён пасля падключэння або пераходу на дзеючы тарыфны план самастойна ў «Кабінеце карыстальніка», але не раней, чым з пачатку наступнага каляндарнага месяца.
3.7.3. Пры змене тарыфнага плана з павышэннем хуткасці праз «Кабінет карыстальніка» Абоненту неабходна звярнуцца ў службу тэхнічнай падтрымкі па тэлефоне 123 (кругласутачна) або ў Сэрвісны цэнтр Аператара або для ўдакладнення тэхнічнай магчымасці змены тарыфнага плану. Калі такой зварот Абанент не ажыццяўляў, Аператар не гарантуе якасць паслугі.
3.7.3.1. Пры змене тарыфнага плану праз «Кабінет карыстальніка» магчымыя абмежаванні, звязаныя з немагчымасцю забяспечыць патрэбныя параметры Паслугі прымяняемай Абанентам тэхналогіяй перадачы дадзеных, і, адпаведна, з пералікам даступных для выбару тарыфных планаў.
3.7.4. Пры змене Абанентам тарыфнага плана з павышэннем хуткасці насуперак тэхнічнай магчымасці Аператар не нясе адказнасці за дадзенае дзеянне і не ажыццяўляе пераразлік.
3.7.5. Па факце зварота Абанента Аператар пакідае за сабой права змены тарыфнага плану ў выпадку неадпаведнасці хуткасці абранага ім тарыфнага плану і тэхнічнай магчымасці прадастаўлення Паслугі.
3.8. Прадастаўленне дадатковых паслуг
3.8.1. У дадатак да абранага тарыфнага плану Абанент Паслугі ADSL, Паслугі PON і Паслугі WiMax можа выбраць дадатковыя паслугі ў любым іх спалучэнні ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.
3.8.2. Апісанне дадатковых паслуг і тарыфы на іх размешчаны на сайце Аператара www.byfly.by.
3.8.3.Дадатковая паслуга «Онлайн-ТБ» прадастаўляецца пасля самастойнага афармлення замовы праз «Кабінет карыстальніка» або звароту Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісання адпаведнага бланка замовы. Заказ паслугі «Онлайн-ТБ» ажыццяўляецца толькі з бягучай даты.
3.8.4. Заказ аўдыёвізуальных твораў паслугі «Кіно па запыце» ажыццяўляецца Абанентам самастойна на выдзеленым сеткавым рэсурсе ў сетцы Інтэрнэт, на якім размешчаны каталог даступных для прагляду аўдыёвізуальных твораў. Звесткі пра адрас вылучанага сеткавага рэсурсу размяшчаюцца на сайце Аператара www.byfly.by.
3.8.5. Прагляд аўдыёвізуальных твораў і тэлевізійных каналаў паслуг «відэапартал» ажыццяўляецца праз браўзэр (з падтрымкай тэхналогіі flash), усталяваны на абаненцкім абсталяванні.
3.8.6. Выбраны Абанентам аўдыёвізуальны твор у рамках дадатковай паслугі «Кіно па запыце» даступны для прагляду на працягу 24 гадзін з моманту замовы неабмежаваную колькасць разоў.
3.8.7. Належнае аказанне паслуг «відэапартал» магчыма для Абанентаў, чые тарыфныя планы прадугледжваюць хуткасць ад сеткі да Абаненту ня менш за 1 Мбіт / с. Перад праглядам аўдыёвізуальных твораў у рамках «відэапарталу» Абаненту варта прыпыніць выкананне на абаненцкім абсталяванні ўсіх прыкладанняў, якія выконваюць прыём-перадачу трафіку дадзеных (менеджэры загрузкі файлаў, загрузкі струменевага відэа і інш.).
3.8.8. Дадатковыя паслугі антывіруснай абароны прадастаўляюцца пасля самастойнага афармлення замовы праз «Кабінет карыстальніка» толькі з бягучай даты або ў складзе пакета паслуг пасля звароту да прадстаўніка Аператара. Наладу антывіруснай абароны на абаненцкія прылады Абанента Аператар не ажыццяўляе.
3.8.9. Належнае аказанне паслуг антывіруснай абароны магчыма ў тым выпадку, калі персанальны кампутар Абанента адпавядае пэўным тэхнічным патрабаванням. Патрабаванні да кампутара Абанента вызначаюцца абраным праграмным забеспячэннем і публікуюцца на сайце вытворцы праграмнага забеспячэння і / або Аператара.
3.8.10. У выпадку ўзнікнення перабояў у рабоце праграмных прадуктаў, якія прадстаўляюцца ў рамках дадатковых паслуг антывіруснай абароны, Абанент звяртаецца ў службу тэхнічнай падтрымкі вытворцы праграмных прадуктаў. Звесткі аб службе тэхнічнай падтрымкі па пытаннях функцыянавання праграмных прадуктаў размешчаны на сайце Аператара www.byfly.by.
3.8.11. Пры адключэнні асноўных Паслуг, якія забяспечваюць доступ у сетку Інтэрнэт, аказанне дадатковых паслуг, у тым ліку паслуг «відэапартал», паслуг антывіруснай абароны і паслуг «Бацькоўскі кантроль» спыняецца.
3.8.12.Дадатковаяпаслуга «Бацькоўскі кантроль» прадастаўляецца пасля самастойнага афармлення замовы праз «Кабінет карыстальніка» або звароту Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісання адпаведнага бланка замовы. Заказ паслугі «Бацькоўскі кантроль» ажыццяўляецца толькі з бягучай даты.
3.8.13. Пры замове або адмове ад паслугі «Бацькоўскі кантроль» сесія з сеткай Інтэрнэт перарываецца. Калі мадэм, выдадзены абаненту аператарам, знаходзіцца ў рэжыме router, то паўторнае злучэнне ажыццяўляецца аўтаматычна. Калі мадэм, выдадзены абаненту аператарам, знаходзіцца ў рэжыме bridge, то Абаненту неабходна пасля разрыву сесіі ўсталяваць злучэнне з сеткай Інтэрнэт паўторна.
3.8.14. Абмежаванне доступу (фільтраванне) да непажаданага Інтэрнэт-кантэнту ў рамках дадатковай паслугі «Бацькоўскі кантроль» ажыццяўляецца на падставе каталога, у якім усе Інтэрнэт-рэсурсы разбітыя па катэгорыях. Стварэнне і актуалізацыя гэтага каталога, а таксама размеркаванне рэсурсаў па катэгорыях ажыццяўляецца пастаўшчыком абсталявання для паслугі «Бацькоўскі кантроль». Ніякія змены ў каталогу (даданне або выдаленне Інтэрнэт-рэсурсаў у каталог, змяненне катэгорыі Інтэрнэт-рэсурсу, перагрупоўка катэгорый) Аператарам не ажыццяўляюцца. Спіс сайтаў, якія падлягаюць фільтрацыі, у адкрытым выглядзе не публікуецца.
3.8.15. Выбар катэгорый Інтэрнэт-сайтаў для фільтрацыі Інтэрнэт-кантэнту з існуючага каталога Аператар ажыццяўляе па сваім меркаванні і ў адпаведнасці з існуючакй тэхнічнай магчымасцю. Спіс катэгорый сайтаў, па якіх ажыццяўляецца фільтраванне непажаданага Інтэрнэт-кантэнту, вызначаецца абраным тарыфных планам. Персанальныя спісы фільтрацыі для абанентаў не ствараюцца, даданне / выдаленне катэгорый і асобных Інтэрнэт-рэсурсаў з спісаў фільтрацыі па зваротах Абанентаў не вырабляецца.3.8.16. Пры выкарыстанні абанентам паслугі «Бацькоўскі кантроль» фільтраванне непажаданага Інтэрнэт-кантэнту ажыццяўляецца для ўсіх абаненцкіх прылад, якія выкарыстоўваюць падключэнне да сеткі Інтэрнэт праз абсталяванне, выдадзенае Абаненту Аператарам.
3.8.17. Паслуга «Турба-кнопка» прадастаўляецца толькі фізічным асобам, якія выкарыстоўваюць Паслугу PON і тарыфныя планы групы «Рэкорд» з хуткасцю не больш за тую, якая прадастаўляецца ў рамках паслугі «Турба-кнопка», шляхам самастойнай замовы Абанентам праз «Кабінет карыстальніка».
  4. Аплата Паслуг і парадак фарміравання налічэнняў 
4.1. Аказанне Паслуг на дагаворнай аснове
4.1.1.  Аплата Паслуг, у тым ліку паслугі «Зварот за дзяржаўнай рэгістрацыяй інфармацыйных рэсурсаў нацыянальнага сегмента сеткі Інтэрнэт, размешчаных на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь», ажыццяўляецца Абанентам на ўмовах і ў тэрміны, вызначаныя дагаворнымі адносінамі, гэтым Парадкам і ў адпаведнасці з зацверджанымі Аператарам тарыфамі, а таксама з улікам патрабаванняў адпаведных нарматыўных прававых актаў.
4.1.2. Для аплаты Паслуг юрыдычнымі асобамі або індывідуальнымі прадпрымальнікамі магчыма прымяненне як крэдытнай, так і авансавай формы аплаты. Для аплаты Паслуг фізічнымі асобамі прымяняецца толькі авансавая форма аплаты.
4.1.3. Спісанне грашовых сродкаў з асабовага рахунку Абанента ажыццяўляецца ў адпаведнасці з умовамі абранага тарыфнага плану.
4.1.4. Перыяд аказання Паслуг роўны каляндарным месяцу. Перыяд аказання дадатковых паслуг вызначаецца дзеючымі тарыфамі на паслугі.
4.1.5. Абанементная плата для ўсіх тарыфных планаў, у тым ліку за дадатковыя паслугі, спісваецца з асабовага рахунку штодня роўнымі долямі на працягу перыяду аказання Паслуг. Пры падключэнні Абанента не з пачатку каляндарнага месяца абаненцкая плата спісваецца толькі за фактычна адпрацаваную колькасць дзён, а рэшта сродкаў пераносіцца на наступны перыяд. Пры падключэнні Абанента да дадатковых паслуг з аплатай за факт прагляду, спісанне грашовых сродкаў з асабовага рахунку ажыццяўляецца ў аб'ёме поўнага кошту замоўленага аўдыёвізуальнага твора ў момант замовы. Пры падключэнні Абанента да дадатковых паслугах, перыяд аказання якіх роўны суткам, суткі падлучэння і суткі адключэння ўваходзяць у перыяд аказання паслугі, і спісанне грашовых сродкаў за гэтыя перыяды ажыццяўляецца ў поўным аб'ёме.
4.1.6. Пры падключэнні Абанента на ўмовах тарыфных планаў з папярэдне аплачаным трафікам не з пачатку каляндарнага месяца, увесь аб'ём трафіку, прадугледжаны тарыфным планам, прадастаўляецца Абаненту з моманту падключэння і да заканчэння перыяду аказання Паслуг. Нявыкарыстаны да канца каляндарнага месяца перадаплачаны трафік не сумуецца і на наступныя месяцы не пераносіцца.
4.1.7. Пры прадастаўленні Паслугі 2G / 3G на ўмовах тарыфных планаў групы «Мобіл» начны трафік прадастаўляецца з 23.00 да 7.00. Для атрымання бонуснага трафіку Абанент павінен пачаць новую сесію з сеткай Інтэрнэт ва ўказаны часовай інтэрвал.
4.1.8. Абанент мае магчымасць папаўняць асабовы рахунак любой сумай на сваё меркаванне.
4.1.9. Абанент самастойна выбірае спосаб аплаты Паслуг з тэхнічна даступных варыянтаў:
  • наяўны разлік;
  • безнаяўны разлік, у тым ліку з выкарыстаннем банкаўскіх картак;
  •  пры дапамозе КЭА;
  • пры дапамозе ВКЭА.
4.1.10. Пры авансавай форме разлікаў Абаненту даступны сэрвіс  «Абяцаны плацёж». Рэгістрацыя «Абяцанага плацяжу» ажыццяўляецца Абанентам самастойна праз «Кабінет карыстальніка». Максімальная сума абяцанага плацяжу складае 35 000 рублёў. Калі на працягу трох дзён з моманту заказу сэрвісу «Абяцаны плацёж» Абанент не пацвердзіць яго рэальнай аплатай, то сума абяцанага плацяжу спісваецца з асабовага рахунку Абанента. Увод новага «Абяцанага плацяжу» будзе немагчымы да пагашэння Абанентам запазычанасці, якая ўзнікла.
4.1.11. Пры авансавай форме разлікаў пры аказанні Паслуг на дагаворнай аснове і памяншэнні рэштына асабовым рахунку да 5000 рублёў Абанент папярэджваецца аб гэтым па адрасе электроннай пошты, які ўказаны ў бланку замовы.
4.1.12. Пры авансавай форме разлікаў пры аказанні Паслуг на дагаворнай аснове Абаненту часова спыняецца доступ да паслуг, у тым ліку да паслуг «відэапартал», «Бацькоўскі кантроль» і паслугах антывіруснай абароны, пры нулявым або адмоўным балансе асабовага рахунку.
4.1.13. Пры крэдытнай форме разлікаў пры аказанні Паслуг на дагаворнай аснове доступ да паслуг часова спыняецца, калі Паслугі не аплочаны да 1-га чысла месяца, наступнага за месяцам выстаўлення счёта. Пры крэдытнай форме разлікаў пры аказанні Паслуг на дагаворнай аснове доступ да паслуг часова спыняецца, калі паслугі не аплачаны да 25-га чысла месяца, наступнага за разліковым.
4.1.14. Абанент не вызваляецца ад абанементнай платы на перыяд часовага спынення доступу да паслуг (пры аказанні Паслуг на дагаворнай аснове) па прычынах:
  • нулявога або адмоўнага балансу асабовага рахунку пры авансавай сістэме разлікаў;
  • неаплаты рахунку пры крэдытнай сістэме разлікаў.
Налічэнне абанементнай платы ажыццяўляецца да канца бягучага каляндарнага месяца. З пачатку новага каляндарнага месяца да даты ўключэння абанементная плата не налічваецца.
 4.1.15. Абанент самастойна антралюе стан асабовага рахунку пры дапамозе «Кабінета карыстальніка», які размешчаны па адрасе http://issa.beltelecom.by.
4.1.16. Доступ да паслуг, у тым ліку паслуг «відэапартал», «Бацькоўскі кантроль» і паслуг антывіруснай абароны, аднаўляецца пасля папаўнення асабовага рахунку Абанента да ўсталявання станоўчага балансу рахунку.
4.1.17. Заказ паслугі «Турба-кнопка» магчымы пры балансе асабовага рахунку Абанента не менш за 25000 рублёў. Пры замове паслугі «Турба-кнопка» з асабовага рахунку Абанента спісваецца сума, прадугледжаная тарыфамі для абранага часовага інтэрвалу. Спісанне ажыццяўляецца аднаразова (разавым плацяжом) у поўным аб'ёме. Павелічэнне хуткасці доступу ў сетку Інтэрнэт ажыццяўляецца на працягу 15-ці хвілін з моманту заказу паслугі «Турба-кнопка». Датэрміновая адмова ад паслугі «Турба-кнопка» не прадугледжваецца.
4.1.18. Для Паслугі ADSL, Паслугі PON і Паслугі WiMax, за выключэннем тарыфнага плану «Камфорт міні», доступ да унутраных Інтэрнэт-рэсурсаў і Інтэрнэт-рэсурсаў ЦАД не тарыфікуецца.
4.1.18.1 Нетарыфікуемы доступ да Інтэрнэт-рэсурсаў ЦАД можа быць зачынены па рашэнні ўладальніка рэсурсу.
4.1.19. Доступ да знешніх інфармацыйных рэсурсаў сеткі Інтэрнэт, нават калі пераход да іх быў выкананы па спасылцы, размешчанай на Інтэрнэт-сайце ўнутраных Інтэрнэт-рэсурсаў і Інтэрнэт-рэсурсаў ЦАД, тарыфікуецца ў адпаведнасці з зацверджанымі Аператарам тарыфамі.
4.1.20. У выпадку ўзнікнення запазычанасці па аплаце Паслугі ADSL, Паслугі PON і Паслугі WiMax на працягу 5 (пяці) дзён захоўваецца доступ да унутраных Інтэрнэт-рэсурсаў і Інтэрнэт-рэсурсаў ЦАД, па заканчэнні 5 дзён - захоўваецца толькі доступ да сайта www.byfly.by у ў «Кабінеце карыстальніка», размешчаны па адрасе http://issa.beltelecom.by. Пасля паступлення аплаты, дастатковай для ўтварэння дадатнага балансу асабовага рахунку, аказанне паслуг аднаўляецца.
4.1.21. Трафік, выкарыстаны Абанентам пры праглядзе аўдыёвізуальных твораў і тэлевізійных каналаў паслуг «відэапартал» не тарыфікуецца. Трафік, выкарыстаны Абанентам паслугі антывіруснай абароны пры запампоўцы праграмнага забеспячэння антывіруснай абароны і яго абнаўленняў, тарыфікуецца ў адпаведнасці з умовамі выбранага тарыфнага плану асноўны Паслугі.
4.1.22. Пры адмове Абанента ад прагляду раней замоўленага аўдыёвізуальнага твору паслугі «Кіно па запыце» грашовыя сродкі, спісаныя з асабовага рахунку, не вяртаюцца.
4.1.23. Пры прадастаўленні паслугі «Статычны IP-адрас» спаганяецца ўстановачная плата за кожны прадастаўлены статычны публічны IP-адрас згодна з дзеючымі тарыфамі на паслугі сеткі перадачы дадзеных. Установачная плата за паслугу «Статычны IP-адрас» спісваецца з асабовага рахунку Абанента ў момант актывацыі паслугі.
4.1.24. Аператар ажыццяўляе пераразлік абанементнай платы (карэкціроўку налічэнняў) за перыяд адсутнасці доступу да паслугі ў выпадку няспраўнасці сеткі электрасувязі не па віне Абанента больш за 24 гадзін для гарадской сеткі электрасувязі і 48 гадзін для сельскай сеткі электрасувязі з моманту рэгістрацыі заяўкі Абанента аб адсутнасці доступу да паслуг (пра нездавальняючым якасці Паслугі) у службе тэхнічнай падтрымкі Аператара.
4.2. Добраахвотная блакіроўка Паслуг на дагаворнай аснове
4.2.1. Абанент (акрамя Абанентаў Паслугі 2G / 3G) можа часова заблакаваць доступ да паслуг без збірання абанементнай платы. Добраахвотная блакіроўка доступу да паслуг прадастаўляецца пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу на блакаванне альбо самастойна праз «Кабінет карыстальніка», але толькі з бягучай даты.
4.2.2. Добраахвотная блакіроўка прадастаўляецца на 15 або 30 каляндарных дзён. Сумарны час прадастаўлення добраахвотнай блакіроўкі складае 30 каляндарных дзён у год.
4.2.3. Пры добраахвотнай блакіроўцы Паслугі доступу ў сетку Інтэрнэт паслугі «відэапартал» і паслугі антывіруснай абароны блакуюцца аўтаматычна.
4.2.4. Абаненты, падлучаныя на ўмовах тарыфных планаў «Школьны эканом» і «Школьны стандарт», могуць заблакаваць доступ да паслуг без збірання абанементнай платы на тэрмін да 3 (трох) месяцаў, але толькі ў перыяд з 1 чэрвеня па 31 жніўня ўключна. Дадзены выгляд блакавання можа быць усталяваны толькі пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і пасля падпісання бланка замовы на блакаваньне.
4.2.5. Абавязковай умовай актывацыі добраахвотнай блакіроўкі з'яўляецца наяўнасць станоўчага балансу на асабовым рахунку на дату пачатку блакавання.
4.2.6. Датэрміновае спыненне добраахвотнай блакіроўкі магчыма пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка замовы на зняцце блакіроўкі, а таксама самастойна праз «Кабінет карыстальніка», але толькі з бягучай даты.
4.2.7. Пры датэрміновым спыненні добраахвотнай блакіроўкі па жаданні Абанента нявыкарыстаныя дні блакавання не аднаўляюцца і ўлічваюцца ў поўным аб'ёме.
4.3. Платная блакіроўка Паслуг на дагаворнай аснове
4.3.1. Дадаткова да добраахвотнай блакіроўцы Абанент можа замовіць платную паслугу "Блакаванне доступу ў сетку Інтэрнэт». Платная паслуга «Блакаванне доступу ў сетку Інтэрнэт» (акрамя абанентаў Паслугі 2G / 3G) прадастаўляецца пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу, альбо самастойна праз «Кабінет карыстальніка», але толькі з бягучай даты.
4.3.2. Паслуга прадастаўляецца на 15, 30 або 45 каляндарных дзён. Сумарны час карыстання паслугай «Блакаванне доступу ў сетку Інтэрнэт» складае 45 каляндарных дзён у год.
4.3.3. Пры замове платнай паслугі «Блакаванне доступу ў сетку Інтэрнэт» дадатковыя Паслугі «Онлайн ТБ», «Кіно па запыце», «Бацькоўскі кантроль» і Паслугі антывіруснай абароны блакуюцца аўтаматычна.
4.3.4. Абавязковай умовай актывацыі платнай паслугі «Блакаванне доступу ў сетку Інтэрнэт» з'яўляецца наяўнасць на дату пачатку блакавання на асабовым рахунку грашовых сродкаў у памеры, дастатковым для аплаты паслугі «Блакаванне доступу ў сетку Інтэрнэт».
4.3.5. Аплата паслугі «Блакаванне доступу ў сетку Інтэрнэт» ажыццяўляецца ў выглядзе разавага спісання сродкаў у момант яе актывацыі ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.
4.3.6. Датэрміновае спыненне паслугі «Блакаванне доступу ў сетку Інтэрнэт» магчыма пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу на зняцце блакіроўкі, а таксама самастойна праз «Кабінет карыстальніка», але толькі з бягучай даты.
4.3.7. Пры датэрміновым спыненні добраахвотнай платнай блакіроўцы па жаданні Абанента грашовыя сродкі, спісаныя за прадастаўленне паслугі «Блакаванне доступу ў сетку Інтэрнэт», Абаненту не вяртаюцца, нявыкарыстаныя дні блакавання не аднаўляюцца і ўлічваюцца ў поўным аб'ёме.
4.4. Пры аказанні Паслугі 2G / 3G і страце 3G-мадэма, SIM-карты Абанент можа ажыццявіць блакаванне SIM-карты, здзейсніўшы званок у службу тэхнічнай падтрымкі Аператара і пацвердзіўшы патрэбную Аператарам інфармацыю.
4.4.1. Блакаваць / разблакаваць паслугу можа толькі Абанент, з якім аформлены дагаворныя адносіны на гэтую паслугу.
4.4.2. Блакаванне SIM-карты Абанента Паслугі 2G / 3G з мэтай яе замены або аднаўлення па прычыне страты ажыццяўляецца на тэрмін не больш за 30 (трыццаць) каляндарных дзён. На працягу дадзенага часу Абанент павінен звярнуцца да Аператару для замены SIM-карты альбо скасавання дагавора. Па заканчэнні пазначанага тэрміну ў выпадку адсутнасці зваротаў Абанента дагавор з Абанентам скасоўваецца Аператарам ў аднабаковым парадку.4.4.3. Замена SIM-карты (выдача новай) і зняцце блакіроўкі аплачваюцца ў адпаведнасці з зацверджанымі тарыфамі пры звароце Абанента ў сэрвісны цэнтр (сэрвісны пункт) Аператара і прад'яўленні дакументаў, якія сведчаць асобу.
4.5. Інфармацыя аб дзеючых тарыфах на Паслугі даступная на сайце Аператара www.byfly.by.
5. Тэхнічнае абслугоўванне і падтрымка абанентаў 
5.1. Планавае тэхнічнае абслугоўванне
5.1.1. Аператар плануе і ажыццяўляе перыядычнае тэставанне, наладу і рамонт абсталявання, неабходнага для забеспячэння якаснага прадастаўлення Паслуг.
5.1.2. Магчымыя перапынкі прадастаўлення Паслуг абумоўлены неабходнасцю правядзення на абсталяванні Аператара перыядычных планава-прафілактычных работ, рамонтна-аднаўленчых работ, а таксама ўмовамі і іншымі фактарамі, якія ўплываюць на распаўсюд радыёсігналу.
5.1.3. Інфармацыя пра час і працягласць планава-прафілактычных работ размяшчаецца на сайце www.byfly.by.
5.2. Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў
5.2.1. Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслуг функцыянуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара.
5.2.2. Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслуг ажыццяўляецца па тэлефонным нумары 123 або нумары, паказанаму ў аформленых дагаворных адносінах на Паслугі.
5.2.3. Падчас кансультацыі падчас звароту да службы тэхнічнай падтрымкі Абаненту патрабуецца знаходзіцца ў непасрэднай блізкасці ад наладжвальнага абсталявання. У адваротным выпадку Аператар мае права адмовіць у тэхнічнай падтрымцы.
5.2.4. Служба тэхнічнай падтрымкі Аператара ажыццяўляе кансультацыі па наладзе злучэння з сеткай Інтэрнэт толькі для аперацыйных сістэм Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 з русіфікаваным інтэрфейсам.
5.2.5. Дадатковыя налады абаненцкага і канцавога абсталявання, лакальнай сеткі, бесправаднога доступу Wi-Fi Абанент ажыццяўляе самастойна. Служба тэхнічнай падтрымкі Аператара кансультацыі па ўказаных дзеяннях не ажыццяўляе.
5.2.6. Пры выкарыстанні Абанентам Паслугі 2G / 3G у якасці канцавога абсталявання прылад, якія адрозніваюцца ад тых, якія рэалізуюцца Аператарам, служба тэхнічнай падтрымкі Аператара кансультацыю па наладзе злучэння з сеткай Інтэрнэт не дае.
Служба технической поддержки Абонентов
5.2.1. Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслуг функцыянуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара.
5.2.2. Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслуг ажыццяўляецца па тэлефонным нумары 123 або нумары, паказанаму ў аформленых дагаворных адносінах на Паслугі.
5.2.3. Падчас кансультацыі падчас звароту да службы тэхнічнай падтрымкі Абаненту патрабуецца знаходзіцца ў непасрэднай блізкасці ад наладжвальнага абсталявання. У адваротным выпадку Аператар мае права адмовіць у тэхнічнай падтрымцы.
5.2.4. Служба тэхнічнай падтрымкі Аператара дае кансультацыі па наладзе злучэння з сеткай Інтэрнэт толькі для аперацыйных сістэм Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 з русіфікаваным інтэрфейсам.
5.2.5. Дадатковыя налады абаненцкага і канцавога абсталявання, лакальнай сеткі, бесправаднога доступу Wi-Fi Абанент ажыццяўляе самастойна. Служба тэхнічнай падтрымкі Аператара кансультацыі па ўказаных дзеяннях не прадастаўляе.
5.2.6. Пры выкарыстанні Абанентам Паслугі 2G / 3G у якасці канцавога абсталявання прылад, якія адрозніваюцца ад тых, якія рэалізуюцца Аператарам, служба тэхнічнай падтрымкі Аператара кансультацыю па наладзе злучэння з сеткай Інтэрнэт не ажыццяўляе.
6. Прад'яўленне рэкламацый, вырашэнне рознагалоссяў 
6.1. Пры выкананні або неналежным выкананні Аператарам абавязкаў, абумоўленых у дагаворных адносінах на прадастаўленне Паслуг, Абанент мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару.
6.2. Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.
6.3. Аператар разглядае рэкламацыю Абанента згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартаў прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.
6.4. Рознагалоссі, звязаныя з дагаворнымі адносінамі, якія не могуць быць вырашаны  бакамі шляхам перамоваў, а таксама ў парадку разгляду рэкламацый, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. 
7. Унясенне змяненняў і ўвядзенне ў дзеянне парадку 
 7.1. Наступны парадак устанаўліваеца Аператарам самастойна.
 7.2. Аператар мае права на свой погляд уносіць змяненні (дапаўненні) у наступны Парадак, публікуючы дадзены Парадак з лікам унесеных змяненняў і/або дапаўненняў на сайце Аператара www.byfly.by .
 7.3. Наступны парадак уступае ў сілу з моманту яго зацверджання Аператарам.


Дадатак 
да Парадку аказання
паслуг доступа
да сеткі Інтэрнэт (byflyтм),
зацверджанаму Генеральным
дырэктарам РУП «Белтэлекам»
«__» __________2013 г.  
 
УМОВЫ АКАЗАННЯ ПАСЛУГ НА ЎНУТРАНЫХ ІНТЭРНЭТ-РЭСУРСАХ
 
1. Аператар не нясе адказнасці за страты (выдаткі, якія асоба, чыё права парушана, панесла або павінна будзе панесці для аднаўлення парушанага права, страта або пашкоджанне маёмасці (рэальная шкоду), а таксама неатрыманыя даходы, якія гэта асоба атрымала б пры звычайных умовах грамадзянскага абароту, калі б яе права не было парушана (выпушчаная выгада), санкцыі, уцечку канфідэнцыяльнай або іншай інфармацыі, нанясенне шкоды здароўю, якія ўзніклі ў выніку выкарыстання ўнутраных Інтэрнэт-рэсурсаў
2. Сярод нетарыфікуемае рэсурсаў прысутнічаюць сэрвісы, якія прадугледжваюць магчымасць зносін паміж карыстальнікамі. Аператар не нясе адказнасці за выказванні і дзеянні карыстальнікаў, якія наносяць маральную (ці іншай) шкоду іншым карыстальнікам. Калі дзеянні ці выказванні карыстальнікаў абражаюць гонар і/div/divад Абанента, калі іншае не ўказана ў бланку заказа, і на працягу сутак пасля афармлення дагаворных адносін з крэдытнай формай разлікаў, калі іншае не ўказана ў бланку заказа. 3.7.1. Абанент мае права змяніць тарыфны план не раней, чым праз 30 дзён пасля падключэння або пераходу на дзеючы тарыфны план пры звароце да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка замовы на змену тарыфнага плану. Змена тарыфнага плану ажыццяўляецца пры станоўчым балансе асабовага рахунку. Пры змене Абанентам тарыфнага плану раз на два месяцы або часцей, Аператар пакідае за сабой права ўсталёўваць пачатак дзеяння змененага тарыфнага плана з пачатку наступнага каляндарнага месяца. raquo;, размешчаны па адрасе /div br / годнасць грамадзян, распальваюць міжнацыянальную і рэлігійную варожасць, то ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, Аператар пакідае за сабой права заблакаваць гэтым карыстальнікам доступ да рэсурсу.
3. Рэсурс shoutcast.byfly.by з'яўляецца рэтранслятарам Інтэрнэт-радыё. Аператар не нясе адказнасці за медыя-кантэнт, рэтрасляваны з сеткі Інтэрнэт.
4. Аператар вызначае налады сервераў унутраных рэсурсаў па сваім меркаванні, і не нясе адказнасці за налады кліенцкага праграмнага забеспячэння. Аператар прымае меры да таго, каб забяспечыць усіх жадаючых гульнёвымі магутнасцямі, аднак колькасць даступных гульнёвых слотаў і іншых магутнасцяў можа мяняцца.
5. Спіс гульняў можа змяняцца без папярэдняга папярэджання. Аператар мае права прыпыняць доступ да пэўных гульнявых сервераў без тлумачэнняў прычын на нявызначаны тэрмін. Актуальная інфармацыя аб даступных гульнявых рэсурсах размяшчаецца на серверы http://game.byfly.by