Кабiнет карыстальнiка
Увайсцi

Кабiнет карыстальнiка
карткi Wi-Fi
Увайсцi


RSS  Syndicate content    
 

Белтэлекам ZALA

Парадак аказання паслугі «Прадастаўленне ў карыстанне сеткі Wi-Fi»

Printer-friendly version

1 Агульныя палажэнні

1.1 Гэты дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - Аператар) і Абанентамі, якія заказваюць або выкарыстоўваюць прадастаўляемую Аператарам паслугу «Прадастаўленне ў карыстанне сеткі Wi-Fi» (далей - Паслуга), уводзіцца ўзамен Парадку аказання паслугі «Прадастаўленне ў карыстанне сеткі Wi-Fi», зацверджанага генеральным дырэктарам РУП «Белтэлекам» 07.06.2017.

1.2 Паслуга прадастаўляецца Аператарам на падставе ліцэнзіі на паслугі электрасувязі.

1.3 Паслуга можа быць прадастаўлена Аператарам на сетцы Home Wi-Fi і Сisco Wi-Fi на дагаворнай аснове.

1.4 На сетцы Home Wi-Fi і на сетцы Сisco Wi-Fi магчымыя наступныя варыянты арганізацыі Паслугі:

1 варыянт: Стварэнне сеткі Wi-Fi з прадастаўленнем Абаненту абсталявання Аператара.

2 варыянт: Падключэнне абсталявання Абанента да сістэмы аўтарызацыі Аператара па сетцы перадачы даных.

1.5 Абодва варыянты Паслугі на сетцы Home Wi-Fi прадугледжваюць перайменаванне назвы кропкі доступу (SSID) і выкарыстанне для доступу ў Інтэрнэт рэквізітаў віртуальных карт.

1.6 Абодва варыянты Паслугі на сетцы Сisco Wi-Fi дапускаюць выкарыстанне Абанентам рэсурсаў кропкі доступу ў сетку Інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi для прадастаўлення перадаплачанага Wi-Fi доступу сваім кліентам з дапамогай партала аўтарызацыі. Паслугай прадугледжана выкарыстанне індывідуальнай назвы кропкі доступу (SSID) і афармленне партала аўтарызацыі ў адпаведнасці з фірмовым стылем Абанента.

1.7 Індывідуальная назва кропкі доступу (SSID) для ўсіх варыянтаў Паслугі выбіраецца Абанентам самастойна і можа змяшчаць да 32 сімвалаў лічбаў і/або лацінскіх літар верхняга і ніжняга рэгістра. Магчыма вылучэнне аднаму Абаненту не больш за 5 сетак Wi-Fi (SSID) з любой колькасцю кропак доступу ў іх.

1.8 Абанент размяшчае ў месцах зоны дзеяння кропак доступу на сетцы Home Wi-Fi інфармацыйна-рэкламны ўказальнік Аператара з інфармацыяй аб магчымасці доступу карыстальнікаў Аператара і назвай гэтай кропкі доступу (SSID).

1.9 Пры аказанні Паслугі Аператар і Абанент выкарыстоўваюць абсталяванне, сертыфікаванае ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь.

1.10 Якасць Паслугі вызначаецца параметрамі, прыведзенымі ў табліцы 1.

 

Табліца 1

п.п .

Назва

Нарматыўнае

значэнне

  Параметры якасці Паслугі

1.

Хуткасць перадачы канала падключэння кропкі / кропак доступу Wi-Fi да сеткі перадачы даных Аператара, Мбіт / с

 

 

не менш

5*

2.

Хуткасць перадачы, Мбіт / с

 

 

максімальная, не менш

Значэнне хуткасці перадачы кропкі доступу Wi-Fi і канала падключэння да сеткі перадачы даных Аператара

(не менш за 70% ад хуткасці перадачы даных, устаноўленай па

заяве Абанента хуткасці доступу карыстальнікаў да сеткі) **

 

мінімальная, не менш

1**

3.

Час затрымкі перадачы IP-пакетаў, мс, не больш

400

4.

Каэфіцыент страты IP-пакетаў,%, не больш

3

5.

Час аднаўлення сувязі, г, не больш

24/36***

 

Паказчыкі якасці Паслугі

 

6.

Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %, не менш

95

7.

Каэфіцыент гатоўнасці злучэння з сеткай Інтэрнэт (каэфіцыент даступнасці паслугі), %, не менш

99

Заўвага:

* Значэнне максімальна магчымай хуткасці вызначаецца:

- на ўчастку ад кропкі доступу Wi-Fi да канцавога абсталявання адным з падтрымліваемых стандартаў Wi-Fi;

- аказаннем на гэтай кропцы доступу Wi-Fi іншых паслуг;

- даступнай прапускной здольнасцю канала на сетцы перадачы даных РУП «Белтэлекам» да кропкі доступу Wi-Fi. Гэты параметр вызначаецца тэхнічнымі службамі філіялаў, пры падрыхтоўцы заключэння аб тэхнічнай магчымасці.

** Пры выкарыстанні Абанентам тэхналогіі бесправаднога доступу Wi-Fi для падключэння канцавога абсталявання да кропкі доступу Wi-Fi хуткасць перадачы даных будзе абмежавана фактарамі, якія ўплываюць на распаўсюджванне радыёсігналу: аддаленасці ад кропкі доступу, наяўнасці перашкод, тэхнічных характарыстык падключанай абаненцкай прылады (ПК, ноўтбук, планшэт і інш.), зашумленасці радыёэфіру. У гэтым радку маецца на ўвазе хуткасць перадачы даных для аднаго Абанента пры ўмове выкарыстання рэсурсаў кропкі доступу Wi-Fi толькі адным канцавым абсталяваннем і перавышэнні велічыні «стаўленне сігнал-шум» у радыёканале Wi-Fi 25 дБ у вобласці ўпэўненага прыёму (частка зоны доступу Wi-Fi без істотных унутрысістэмных і міжсістэмных перашкод, абмежаваная ўзроўнем сігналу на ўваходзе прыёмніка не меней -80 дБм). Стаўленне «сігнал-шум» для канала падключэння кропкі доступу на аснове DSL павінна быць не меней 12 дб.

 *** для гарадскіх населеных пунктаў/ сельскіх населеных пунктаў.

1.11 Паслуга не з'яўляецца патэнцыйна небяспечнай для жыцця, здароўя чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.

1.12 Аператар праводзiць улiк на асабовым рахунку Абанента спажываемых Абанентам Паслуг Аператара, а таксама іншых неабходных па меркаванні Аператара звестак. У выпадку ўзнікнення спрэчкі адносна факту аказання Паслугі наяўнасць адпаведных звестак у сістэмах разлікаў і ў іншых інфармацыйных сістэмах Аператара з'яўляецца дастатковым доказам для пацвярджэння факта аказання Абаненту Паслугі.

 

2 ТЭРМІНЫ, ВЫЗНАЧЭННІ І СКАРАЧЭННІ

 

У гэтым Парадку прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі вызначэннямі.

2.1 Абанент - фізічная, юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік, які заключыў з Аператарам Дагавор аб аказанні паслуг электрасувязі (далей - Дагавор) і Дадатак аб аказанні Паслугі да Дагавора (далей - Дадатак).

2.2 Аўтэнтыфікацыйныя даныя - ўнікальны лагін (login) і пароль (password) Абанента, якія выдзяляюцца Аператарам Абаненту для доступу да Паслугі на сетцы Cisco Wi-Fi.

2.3 Альфа-імя – ўнікальны тэкставы ідэнтыфікатар, які ўстанаўліваецца ў якасці нумара адпраўніка паведамлення SMS. Альфа-імя можа ўтрымваць не больш за 11 сімвалаў (лацінскіх літар або камбінацыі лічбаў і лацінскіх літар) або не больш за 15 лічбаў.

2.4 Віртуальная карта доступу – гэта ўнікальныя ідэнтыфікацыйныя даныя (рэквізіты доступу: лагін/пароль), якія атрымлівае Абанент у электронным выглядзе або праз адпраўку SMS для доступу да Паслугі Wi-Fi, якая аказваецца з прымяненнем сеткі Home Wi-Fi.

2.5 Дадатковыя сэрвісы паслугі «Прадастаўленне ў карыстанне сеткі Wi-Fi» на сетцы Сisco Wi-Fi:

·         Брэндаванне – персаналізацыя знешняга выгляду партала ў адпаведнасці з фірмовым стылем Абанента.

·         Рэдырэкт - аўтаматычнае перанакіраванне запытаў карыстальнікаў на зададзеную Абанентам старонку пасля ўводу аўтарызацыйных даных.

·         Прагляд статыстыкі карыстальнікаў - інфармацыя фарміруецца на аснове статыстычных даных з партала: колькасць унікальных падключэнняў, колькасць і працягласць сесій, вызначэнне гадзін / дзён / тыдняў найбольшай нагрузкі па выкарыстанні сэрвісу, графік актыўнасці. Праз старонку адміністравання Абанент самастойна фарміруе неабходныя запыты.

·         Настройка рэкламных банэраў - праз старонку адміністравання Абанент самастойна настройвае параметры рэкламных банэраў.

·         Даданне навін - праз старонку адміністравання Абанент мае магчымасць самастойна размяшчаць навіны аб маючых адбыцца падзеях або даведачную інфармацыю (меню, нумары тэлефонаў).

·         Праца з водгукамі – праз старонку адміністравання Абанент мае магчымасць праглядаць водгукі кліентаў і або дазваляць іх размяшчэнне, або адхіляць іх.

·         Генерацыя PIN кода для злучэння з перадусталяванай хуткасцю доступу, настройка часу дзеяння PIN кода - магчымасць генерацыі ўласных PIN кодаў з настройкай часу дзеяння і хуткасці доступу злучэння (з перадусталяваных хуткасцяў).

·         Кіраванне лакацыямі (для Абанентаў, якія выкарыстоўваюць некалькі SSID) падразумявае магчымасць самастойнай налады часу дзеяння PIN-кодаў, хуткасці доступу, брэндаванне знешняга выгляду і іншай інфармацыі ў залежнасці ад месца размяшчэння кропкі доступу. Праз старонку адміністравання Абанент мае магчымасць самастойна кіраваць рознымі кірункамі бізнэсу. Фарміраванне спісу лакацый і папярэдняя настройка параметраў ажыццяўляецца на этапе заключэння дагавора.

·         Прадастаўленне API (для ўбудавання генератара PIN-кодаў у іншыя сістэмы) - прадастаўленне інтэрфейсу па інтэграцыі з іншымі праграмамі для мэт генерацыі PIN-кодаў.

·         SMS-інфармаванне - сэрвіс прадугледжвае адпраўку Абанентам SMS-паведамленняў на мабільныя нумары карыстальнікаў, якія карысталіся парталам Абанента ў пэўны час, праз адміністрацыйны рэсурс карпаратыўнага партала.

·         Паказ рэкламных ролікаў - сэрвіс прадугледжвае прадастаўленне  карыстальніку доступу да сеткі Інтэрнэт пасля прагляду ім рэкламнага роліка (відэа, gif анімацыя) Абанента.

·         Забеспячэнне доступу да ЛВС Абанента (SSID ЛВС) - прадастаўленне магчымасці падключэння канцавога абсталявання (персанальных камп'ютараў, мабільных прылад, бесправадных тэрміналаў, касавых апаратаў і іншых тэхналагічных прылад) Абанента па тэхналогіі Wi-Fi да лакальнай сеткі перадачы даных Абанента, без арганізацыі доступу канцавога абсталявання ў Інтэрнэт праз сетку перадачы даных РУП «Белтэлекам».

·         Фільтраванне трафіку - сэрвіс дазваляе заблакіраваць на ўсіх кропках доступу Wi-Fi (у рамках кожнага SSID) доступ карыстальнікаў Абанента да нежаданых Інтэрнэт-рэсурсаў, уключаных у спіс фільтрацыі.

·         Маніторынг актыўнасці карыстальнікаў - сэрвіс дае Абаненту магчымасць графічнага адлюстравання на старонцы адміністравання карпаратыўнага партала напрамкаў перамяшчэння карыстальнікаў з уключанымі абаненцкімі прыладамі Wi-Fi паміж кропкамі доступу сеткі Wi-Fi (графа актыўнасці карыстальнікаў).

2.6 Лакацыя – вызначэнне месцазнаходжання кропак доступу Wi-Fi, да якіх прымяняюцца вызначаныя правілы настройкі.

2.7 Канцавое абсталяванне – камплект абсталявання, які выкарыстоўваецца для аказання Паслугі.

2.8 Аператар - Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства электрасувязі «Белтэлекам».

2.9 Карыстальнік (кліент) – асоба, якая выкарыстоўвае паслугу Wi-Fi, якая аказваецца на аснове сеткі Home Wi-Fi і сеткі Cisco Wi-Fi.

2.10 Партал аўтарызацыі - рэсурс, прызначаны для аўтарызацыі карыстальнікаў бесправаднога доступу ў сетку Інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi у адпаведнасці з патрабаваннямі дзеючага заканадаўства.

2.11 Прадстаўнік Аператара - асоба, якая мае права ажыццяўляць пэўныя дзеянні (афармленне дагаворных адносін, стварэнне сеткі Wi-Fi і да т.п.) ад імя Аператара.

2.12 Сетка Home Wi-Fi – сетка, рэалізаваная на бесправадных тэхналогіях перадачы даных з дапамогай абсталявання Аператара (мадэм з кропкай доступу Wi-Fi), устаноўленага на тэрыторыі Абанента.

2.13 Сетка Cisco Wi-Fi – сетка, рэалізаваная на бесправадных тэхналогіях перадачы даных праз абсталяванне Абанента або прадастаўленае Абаненту Аператарам.

2.14 Дамова - ўмовы прадастаўлення бесправаднога доступу ў сетку Інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi, на падставе якіх карыстальніку можа быць прадастаўлены доступ у сетку Інтэрнэт.

2.15 Старонка адміністравання партала аўтарызацыі - інфармацыйны рэсурс Аператара, які дае магчымасць Абаненту самастойна кіраваць Паслугай на сетцы Cisco Wi-Fi.

2.16 Тэхналогія Wi-Fi (Wi-Fi) – тэхналогія бесправадной сеткі перадачы даных у адпаведнасці са стандартамі IEEE 802.11b/g/n.

2.17 Кропка доступу Wi-Fi (кропка доступу) – сродак электрасувязі, прызначаны для бесправаднога аб'яднання абаненцкага абсталявання Wi-Fi стандарту IEEE 802.11b/g/n у адзіную лакальную сетку або для прадастаўлення доступу ў іншыя сеткі.

2.18 Паслуга «Прадастаўленне ў карыстанне сеткі Wi-Fi» – паслуга перадачы даных, якая заключаецца ў арганізацыі і прадастаўленні ў карыстанне Абаненту сеткі доступу ў Інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi.

2.19 Паслуга Wi-Fi - паслуга электрасувязі, якая забяспечвае бесправадны шырокапалосны доступ у сетку Інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi. Паслуга Wi-Fi прадугледжвае розныя хуткасці прыёму і перадачы даных у залежнасці ад ступені загрузкі базавай станцыі і ўмоў распаўсюджвання радыёсігналу, а таксама розныя формы разлікаў.

2.20 Асабовы рахунак - рэгістр аналітычнага ўліку ў аўтаматызаванай сістэме разлікаў Аператара, прызначаны для адлюстравання фінансавых аперацый па аказанні паслуг Абаненту і налічэння плацяжоў.

У гэтым Парадку прымяняюцца наступныя скарачэнні:

SSID (Service Set Identifier) – ідэнтыфікатар бесправадной сеткі, які выкарыстоўваецца для вызначэння назваў сетак.

SMS - скар. ад англ. Short Message Service — «служба кароткіх паведамленняў») — тэхналогія, якая дазваляе ажыццяўляць прыём і перадачу кароткіх тэкставых паведамленняў з дапамогай сотавага тэлефона.

 

3 АФАРМЛЕННЕ ДАГАВОРНЫХ АДНОСІН

3.1 Кансультацыі і афармленне дагаворных адносін на Паслугу ажыццяўляюцца ў службах продажаў Аператара.

3.2 Для атрымання Паслугі Абаненту неабходна накіраваць у службу продажаў пісьмовую заяву на аказанне Паслугі з указаннем наступнай інфармацыі:

·         варыянт прадастаўлення Паслугі;

·         схема арганізацыі Паслугі (адрас і спосаб фізічнага размяшчэння кропак доступу);

·         жаданае найменне SSID;

·         колькасць кропак доступу Wi-Fi;

·         неабходная колькасць віртуальных карт доступу Wi-Fi і спосаб іх распаўсюджвання карыстальнікам, e-mail Абанента (для варыянтаў на сетцы Home Wi-Fi);

·         хуткасць доступу для кожнай кропкі доступу Wi-Fi і сумарная хуткасць доступу для ўсёй сеткі;

·         імя, прозвішча адміністратара Абанента і яго нумар мабільнага тэлефона (для варыянтаў на сетцы Cisco Wi-Fi).

Пры немагчымасці ўказаць Абанентам у заяўцы колькасць кропак доступу, іх колькасць вызначаецца пасля адпаведнага абследавання Абанента спецыялістам Аператара.

Пры выкарыстанні Абанентам уласнай сеткі Wi-Fi патрабуецца ўказаць інтэрфейс(ы) для падлучэння да сеткі Аператара і тып абсталявання (кропкі доступу).

3.3 Пасля ўстанаўлення тэхнічнай магчымасці аказання Паслугі, прадстаўнік Аператара здзяйсняе разлік аднаразовых і штомесячных плацяжоў і інфармуе Абанента аб кошце Паслугі. У выпадку змяненняў Абанентам колькасці кропак доступу і хуткасці перадачы даных канала падключэння кропак доступу, прадстаўнік Аператара інфармуе Абанента аб тым, у якім аб'ёме можа быць прадастаўлена Паслуга.

3.4 Пасля паспяховага правядзення тэсціравання Паслугі прадстаўнік Аператара заключае з Абанентам:

·         Дагавор і Дадатак;

·         дагавор даручэння на рэалізацыю віртуальных карт доступу Wi-Fi (па жаданні Абанента).

4 ПРАДСТАЎЛЕННЕ І СПЫНЕННЕ ДОСТУПУ ДА ПАСЛУГІ

4.1 Паслуга даступная Абаненту кругласутачна пасля афармлення дагаворных адносін.

4.2 Доступ да Паслугі часова спыняецца, калі Паслуга не своечасова аплачана.

4.3 Доступ да Паслугі аднаўляецца пасля аплаты Абанентам выстаўленага рахунку.

4.4 Для адмовы ад Паслугі Абаненту неабходна звярнуцца ў службу продажаў Аператара для скасавання Дадатку.

4.5 Поўнае спыненне прадастаўлення Абаненту Паслугі ажыццяўляецца пасля скасавання Дадатку да Дагавора.

4.6 Актывацыя/дэактывацыя Паслугі ажыццяўляецца на падставе даных Бланка заказу, які з'яўляецца неад'емнай часткай Дадатку да Дагавора.

4.7 Асаблівасці аказання на сетцы Home Wi-Fi варыянту «Стварэнне сеткі Wi-Fi з прадастаўленнем Абаненту абсталявання Аператара» .

4.7.1 Пасля заключэння Дадатку да Дагавора прадстаўнікі Аператара ствараюць для Абанента асобную сетку доступу ў Інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi, прадастаўляюць канцавое абсталяванне (мадэм з кропкай доступу Wi-Fi) з выкарыстаннем індывідуальнай назвы кропкі доступу, прадастаўляюць рэквізіты доступу (не менш за 100).

4.7.2 Вяртанне або замена няспраўнага канцавога абсталявання ажыццяўляецца Абанентам толькі ў службах продажаў Аператара.

4.7.3 Пры замене або вяртанні канцавога абсталявання Абанент абавязаны прадаставіць яго ў камплектацыі, якая адпавядае таварна-транспартнай накладной, аформленай пры заключэнні дагаворных адносін, і ў належным стане (у тым ліку - ў чыстым выглядзе, спраўным стане).

4.7.4 У выпадку пашкоджання канцавога абсталявання не па віне Аператара або страты Абанентам канцавога абсталявання, прадастаўленага Аператарам, Абаненту выдаецца іншае спраўнае канцавое абсталяванне з наяўнага ў наяўнасці толькі пасля кампенсацыі Абанентам кошту выдадзенага раней канцавога абсталявання з улікам пераацэнкі і падаткаў.

4.7.5 Магчымае пашырэнне створанай сеткі Wi-Fi ажыццяўляецца персаналам Аператара па факце звароту Абанента з унясеннем змяненняў у дагаворныя адносіны.

4.8  Асаблівасці аказання на сетцы Home Wi-Fi варыянту «Падключэнне абсталявання Абанента да сістэмы аўтарызацыі Аператара па сетцы перадачы даных».

4.8.1 Пасля заключэння Дадатку да Дагавора прадстаўнікі Аператара падключаюць абсталяванне Абанента да сістэмы аўтарызацыі Аператара праз сетку перадачы даных. Прадстаўнік Абанента па ўзгадненні з прадстаўніком Аператара настройвае на абсталяванні SSID, частотны канал і абмяжоўвае доступ да канфігуравання гэтага абсталявання. У выпадку няўзгодненых з Аператарам дзеянняў Абанента Аператар не нясе адказнасці за якасць Паслугі.

4.8.2 Абанент можа пашыраць сетку Wi-Fi за свой кошт па ўзгадненні з прадстаўніком Аператара з унясеннем змяненняў у дагаворныя адносіны. У выпадку няўзгодненых з Аператарам дзеянняў Абанента Аператар не нясе адказнасці за якасць Паслугі.

4.9 Доступ у Інтэрнэт для карыстальнікаў на сетцы Home Wi-Fi для абодвух варыянтаў Паслугі ажыццяўляецца з дапамогай аўтарызацыі віртуальных карт доступу на абсталяванні Аператара. Умовы доступу да сеткі Інтэрнэт у рамках выдадзеных рэквізітаў вызначаюцца ўмовамі тарыфнага плана віртуальнай карты доступу Wi-Fi Аператара. Пры гэтым выдадзеныя рэквізіты «лагін/пароль» будуць дзейнічаць на ўсіх кропках доступу Wi-Fi сеткі Wi-Fi Абанента і Аператара. Атрыманыя рэквізіты доступу Абанент можа выдаваць сваім кліентам-карыстальнікам. Генерацыя неабходнай колькасці віртуальных картак ажыццяўляецца па зваротах Абанента (у колькасці не менш за 100 віртуальных картак доступу Wi-Fi). Рэгістрацыю карыстальнікаў віртуальных карт доступу (згодна з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 01.02.2010 №60 «Аб мерах па ўдасканаленні выкарыстання нацыянальнага сегмента сеткі інтэрнэт»), атрыманых па Дадатку да Дагавора або па дагаворы даручэння, Абанент ажыццяўляе самастойна.

4.10  Асаблівасці аказання на сетцы Сisco Wi-Fi варыянту «Стварэнне сеткі Wi-Fi з прадастаўленнем Абаненту абсталявання Аператара».

4.10.1 Пасля заключэння Дадатку да Дагавора прадстаўнікі Аператара ствараюць для Абанента асобную сетку доступу ў Інтэрнэт, устанаўліваюць і настройваюць абсталяванне (кропка(і) доступу Wi-Fi), афармляюць партал аўтарызацыі ў адпаведнасці з фірмовым стылем Абанента і прапісваюць параметры выбраных Абанентам дадатковых сэрвісаў.

4.11 Асаблівасці аказання на сетцы Сisco Wi-Fi варыянту «Падключэнне абсталявання Абанента да сістэмы аўтарызацыі Аператара па сетцы перадачы даных».

4.11.1 Пасля заключэння Дадатку да Дагавора прадстаўнікі Аператара падключаюць абсталяванне Абанента да сістэмы аўтарызацыі Аператара па сетцы перадачы даных, афармляюць партал аўтарызацыі ў адпаведнасці з фірмовым стылем Абанента і прапісваюць параметры выбраных Абанентам дадатковых сэрвісаў.

4.12 Для абодвух варыянтаў Паслугі на сетцы Cisco Wi-Fi прадугледжана афармленне партала аўтарызацыі ў адпаведнасці з фірмовым стылем Абанента.

Лагатып прадстаўляецца Абанентам выявай аб'ёмам не больш за 256 Кбайт у графічным фармаце: jpg, png, gif. Пераважны памер выявы лагатыпа – ў дыяпазоне 90×30 px да 180x60 px, з гарызантальнай арыентацыяй выявы 3:1. Фонавая выява прадстаўляецца Абанентам выявай аб'ёмам не больш за 512 Кбайт у графічным фармаце: jpg, png, gif. Пераважны памер фонавай выявы - не менш за 1600x500 px.

Першае афармленне партала здзяйсняецца прадстаўнікамі Аператара на падставе прадстаўленых Абанентам матэрыялаў. Наступныя змены Абанент здзяйсняе самастойна на партале адміністравання і мае магчымасць выкарыстання ўласных шаблонаў. Для самастойнай настройкі партала аўтарызацыі Абаненту выдаюцца Аўтэнтыфікацыйныя даныя («лагін/пароль») для ўваходу на старонку адміністравання карпаратыўнага партала аўтарызацыі па адрасе https://wifi.beltelecom.by/ accounts / login . Лагінам з'яўляецца нумар мабільнага тэлефона адміністратара Абанента. Для самастойнага кіравання парталам аўтарызацыі Абаненту прадастаўляецца Кіраўніцтва адміністратара, якое размешчана ў раздзеле «Даведка» на старонцы адміністравання партала аўтарызацыі.

4.13 Доступ у сетку Інтэрнэт для канцавых карыстальнікаў.

4.13.1 Для абодвух варыянтаў арганізацыі Паслугі на сетцы Сisco Wi-Fi доступ у сетку Інтэрнэт для канцавых карыстальнікаў ажыццяўляецца праз партал аўтарызацыі з дапамогай згенераванага PIN-кода, атрыманага на нумар мабільнага тэлефона, пры ўмове пацверджання згоды карыстальніка з умовамі прадастаўлення доступу ў сетку Інтэрнэт па тэхналогіі Wi- Fi для канцавых карыстальнікаў.

4.13.2 Пры спробе аўтарызавацца ў сетцы Абанента карыстальнік аўтаматычна перанакіроўваецца на партал для азнаямлення з умовамі Дамовы, а таксама Заявай аб згодзе на апрацоўку персанальных даных для мэт інфармавання. Карыстальнік павінен пацвердзіць сваю згоду, пакінуўшы адзнаку "√" у полі «Я прымаю ўмовы Дамовы», увесці нумар свайго мабільнага тэлефона і націснуць кнопку «Атрымаць код". На працягу 15 хвілін будзе адпраўлены згенераваны PIN-код, які складаецца з кароткай лічбалітарнай паслядоўнасці (фармат кода выбірае Абанент). У выпадку згоды на апрацоўку персанальных даных для мэт інфармавання, указаных у заяве, Карыстальнік павінен пакінуць адпаведную адзнаку «V».

4.13.3 Выдадзены код доступу дзейнічае толькі ў рамках лакацыі Абанента. Згенераваны PIN-код мае абмежаваны, наладжвальны час актывацыі, пасля заканчэння якога, пазначаецца як несапраўдны. Пасля атрымання PIN-кода, карыстальнік мае магчымасць увесці яго на любой з прылад, падключаных да гэтай сеткі Wi-Fi. PIN-код магчыма выкарыстоўваць аднаразова і толькі на адной прыладзе.

4.13.4 Пасля ўвядзення PIN-кода доступ у Інтэрнэт з прылады, на якой быў уведзены код, прадастаўляецца ў адпаведнасці з настроеным Абанентам часам.

4.13.5У выпадку нязгодыкарыстальніка з умовамі Дамовы абаненту PIN-код не высылаецца і доступ не прадастаўляецца.

4.13.6 Увыпадку адсутнасцінумара мабільнага тэлефона (або пры немагчымасці атрымання рэквізітаў на нумар мабільнага тэлефона, напрыклад, пры адсутнасці падключанай паслугі роўмінгу ў абанента замежнага мабільнага аператара) карыстальнік звяртаецца да адміністратара Абанента, які мае магчымасць аўтарызавацца на партале пад уласнымі рэквізітамі, і па пашпартных даных карыстальніка выдаць яму PIN-код для доступу да паслугі. Адміністратар Абанента інфармуе (азнаямляе) карыстальніка з умовамі Дамовы. У выпадку яго згоды ўказвае ў форме аўтарызацыі пашпартныя даныя карыстальніка і генеруе PIN-код, які перадае карыстальніку. Адказнасць за азнаямленне з умовамі Дамовы. і правільнасць уведзеных пашпартных даных (згодна з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 01.02.2010 №60 «Аб мерах па ўдасканаленні выкарыстання нацыянальнага сегмента сеткі Інтэрнэт») карыстальніка нясе адміністратар Абанента.

4.14 Часовае прыпыненне (добраахвотная блакіроўка) аказання Паслугі ажыццяўляецца па пісьмовай заяве Абанента на тэрмін ад аднаго да шасці месяцаў. Перыяд добраахвотнай блакіроўкі Паслугі выбіраецца Абанентам кратна каляндарнаму месяцу, але сумарны перыяд замоўленых блакіровак павінен быць не больш за 6 месяцаў у каляндарным годзе. Магчыма датэрміновае перапыненне добраахвотнай блакіроўкі, аднак пераразлік і вяртанне грашовых сродкаў у гэтым выпадку не ажыццяўляецца.

4.15 Для ўсіх варыянтаў Паслугі на сетцы Cisco Wi-Fi Абаненту на старонцы адміністравання партала аўтарызацыі даступны комплекс дадатковых сэрвісаў:брэндаванне стартавай старонкі партала, рэдырэкт, прагляд статыстыкі карыстальнікаў, настройка банэраў, даданне навін на галоўную старонку партала, праца з водгукамі, генерацыя PIN кода для злучэння з прадусталяванай хуткасцю доступу, настройка часу дзеяння PIN кода, кіраванне лакацыямі, прадастаўленне API (для ўбудавання генератара PIN у іншыя сістэмы). Гэтыя сэрвісы прадастаўляюцца па жаданні Абанента дадаткова да Паслугі без спагнання дадатковай платы і фіксуюцца ў Бланку заказу, які з'яўляецца неад'емнай часткай Дадатку да Дагавора.

Першая настройка партала аўтарызацыі для варыянтаў Паслугі на сетцы Cisco Wi-Fi вызначаецца параметрамі, прыведзенымі ў табліцы 2.

Табліца 2

№ п.п.

Найменне

параметру

Магчымыя варыянты для выбару Абанентам

Варыянты ўключэння / дыяпазон значэнняў

Апісанне

1.

Лагатып

• Прадастаўляецца

Выява ў графічным фармаце: jpg, png, gif.

Абмежаванне па аб'ёме 256 Кбайт.

Жаданы памер: не больш за 180×60 px, але не менш за 90x30 px. Пажаданая гарызантальная арыентацыя выявы 3:1.

Пры выбары гэтага параметра Абанент павінен падаць выяву лагатыпа для выгрузкі на партал

2.

Фонавая выява

• Прадастаўляецца

 

Выява ў графічным фармаце: jpg, png, gif.

Абмежаванне па аб'ёме ў 512 Кбайт. Жаданы памер: не менш за 1600x500 px

Пры выбары гэтага  параметра Абанент павінен падаць выяву фону партала для выгрузкі яго на партал

3.

API

• Уключыць

-

Параметр неабходны для інтэграцыі з іншымі сістэмамі Абанента або ў выпадку генерацыі PIN-кодаў Абанентам.

4.

Спіс моў партала

• Руская

• Англійская

• Беларуская

-

Мовы адлюстравання галоўнай старонкі партала

5.

Мова партала па ўмаўчанні

• Руская

• Англійская

• Беларуская

Выбар адной з моў для адлюстравання па ўмаўчанні

 

6.

Загаловак (рускі)

 

Сімвалы Аа-Яя, Aa-Zz, 1-0 – да 32 знакаў

Адлюстроўваецца на галоўнай старонцы партала

7.

Загаловак (англійскі)

 

Сімвалы Aa-Zz, 1-0 – да 32 знакаў

Адлюстроўваецца на галоўнай старонцы партала

8.

Загаловак (беларускі)

 

Сімвалы Аа-Яя, Aa-Zz, 1-0 – да 32 знакаў

Адлюстроўваецца на галоўнай старонцы партала

9.

Кароткае апісанне (рускі)

 

Сімвалы Аа-Яя, Aa-Zz, 1-0 – да 32 знакаў

Адлюстроўваецца на галоўнай старонцы партала

10.

Кароткае апісанне (англійскі)

 

Сімвалы Aa-Zz, 1-0 – да 32 знакаў

Адлюстроўваецца на галоўнай старонцы партала

11.

Кароткае апісанне (беларускі)

 

Сімвалы Аа-Яя, Aa-Zz, 1-0 – да 32 знакаў

Адлюстроўваецца на галоўнай старонцы партала

12.

Рэдырэкт

• Уключыць

Адрас: ___________

__________________

Url віда: http://...

Перанакіраванне карыстальніка на адвольны сайт пасля ўводу ім PIN-кода

13.

Час жыцця PIN-кода

 

Працягласць у сутках, гадзінах і/або хвілінах

Параметр вызначае час, на працягу якога карыстальнік можа скарыстацца PIN-кодам пасля яго атрымання. Па ўмаўчанні - 7 сутак.

14.

Працягласць сесіі

 

Працягласць у сутках, гадзінах і/або хвілінах

Параметр вызначае працягласць сесіі карыстальніка пасля ўводу PIN-кода

15.

Даўжыня PIN – кода

 

Ад 4 да 10 знакаў

 

16.

Алфавіт PIN-кода

• Толькі лічбы

• Толькі літары

• Лічбы і літары

-

 

17.

Колькасць PIN-кодаў, якія выдаюцца за перыяд

(не запаўняць, калі не трэба ўводзіць абмежаванне)

____ PIN кодаў у ________ сутак

________ гадзін

________ хвілін

 

Параметр вызначае колькі PIN кодаў выдаваць аднаму карыстальніку за пэўны перыяд (напрыклад, 1 PIN - код у 1 суткі)

18.

Хуткасць доступу карыстальнікаў да сеткі

• 1 Мбіт/с

• 2 Мбіт/с

• 3 Мбіт/с

• 4 Мбіт/с

• 5 Мбіт/с

• 8 Мбіт/с

• 10 Мбіт/с

• 20 Мбіт/с

• 100 Мбіт/с

Выбар аднаго з пералічаных значэнняў

Параметр вызначае хуткасць доступу карыстальнікаў да сеткі Інтэрнэт пры атрыманні імі PIN-кодаў па SMS. Гэтая скорасць не можа быць большая за сумарную паласу прапускання, замоўленую Абанентам на Паслугу.

19.

Настройкі хуткасцяў доступу для генерацыі PIN-кодаў праз партал і API

• 1 Мбіт/с

• 2 Мбіт/с

• 3 Мбіт/с

• 4 Мбіт/с

• 5 Мбіт/с

• 8 Мбіт/с

• 10 Мбіт/с

• 20 Мбіт/с

• 100 Мбіт/с

Выбар пераліку з пералічаных значэнняў

Параметр вызначае набор хуткасцей доступу карыстальнікаў да сеткі Інтэрнэт пры атрыманні імі PIN-кодаў пры генерацыі іх абанентам адміністратарам Абанента

20.

Адлюстраванне старонак меню партала

Банеры:

• RU • EN • BY

Навіны:

• RU • EN • BY

Водгукі:

• RU • EN • BY

 

Параметр вызначае, якія з пунктаў меню будуць адлюстроўвацца карыстальніку партала і на якіх мовах.

21.

Маніторынг актыўнасці карыстальнікаў

Колькасць кропак доступу:

• ад 1 да 19 уключна

• ад 20 і больш

 

Выбар аднаго з пералічаных дыяпазонаў

Параметр вызначае магчымасць выкарыстання Абанентам графы актыўнасці карыстальнікаў.

У залежнасці ад колькасці кропак доступу ў рамках аднаго SSID сеткі Абанента прадастаўляецца на платнай (да 20 кропак доступу) або бясплатнай аснове (больш за 20 кропак доступу).

Параметры, якія затым адміністратар Абанента можа змяняць самастойна, прыведзены ў Кіраўніцтве адміністратара, змешчаным у раздзеле «Даведка» на старонцы адміністравання партала аўтарызацыі.

4.16 Для ўсіх варыянтаў Паслугі на сетцы Cisco Wi-Fi Абаненту на старонцы адміністравання партала аўтарызацыі даступны комплекс платных дадатковых сэрвісаў: «SMS-інфармаванне», «Паказ рэкламных ролікаў». Гэтыя сэрвісы прадастаўляюцца па жаданні Абанента дадаткова да Паслугі і фіксуюцца ў Бланку заказу, які з'яўляецца неад'емнай часткай Дадатку да Дагавора.

4.17 Для атрымання сэрвісу «SMS-інфармаванне» Абоненту неабходна не менш чым за 15 працоўных дзён да планаванай даты правядзення SMS-інфармавання накіраваць у службу продажаў заяву на аказанне сэрвісу з указаннем:

1) жаданага Альфа-імя;

Альфа-імя можа змяшчаць толькі літары лацінскага алфавіту або камбінацыю літар лацінскага алфавіту і лічбаў:

·         даўжыня Альфа-імя не можа перавышаць 11 знакаў;

·         дапускаецца камбінацыя малых і прапісных літар і знакаў прыпынку;

·         не дапускаецца выкарыстанне прабелаў;

·         выкарыстанне Альфа-імя з іншымі сімваламі дапускаецца толькі з улікам папярэдняга тэсціравання;

·         не дапускаецца выкарыстанне Альфа-імёнаў, якія носяць абязлічаны характар (напрыклад, CMC, SMS, INFO).

·         у якасці Альфа-імя рэкамендуецца выкарыстоўваць: найменне прадпрыемства, адрас сайта кампаніі і г.д.

·         магчыма выкарыстанне аднолькавага Альфа-імя, выдадзенага ў рамках заключанага дагавора на паслугу «SMS-рассыланне».

2) сферы дзейнасці Абанента згодна з Табліцай 3;

Табліца 3

Катэгорыя

Прыклад Альфа-імя

Аўто (усё, што дакранаецца аўтамабільнай індустрыі, акрамя перавозак), запраўкі

Mercedes, AZS

Банкі / крэдыты

MTBank, Halva

Рытэйл: гіпермаркеты/гандлёвыя сеткі/гандлёвыя цэнтры/крамы/вытворцы

evroopt.by, gippo

Дзяржаўныя ўстановы і суды

GomelEcoSud

Гульні/казіно/квэсты

belaveja

Інтэрнэт-магазіны (крамы)/гандлёвыя пляцоўкі

dial.by, kufar.by

Кафэ/бары/рэстараны/іншыя забаўкі

Berezka, sushivesla

Медыцына, ветэрынарыя

LODE, Kravira.by

Месенджары/Сэрвісы/Дадаткі

Tut.by

Нерухомасць / забудоўшчыкі / камунальныя службы

ZhKH_158, Realt.by

Навучанне/рэлігійныя арганізацыі

TreningClub, Streamline

Правайдэры/аператары сотавай рухомай сувязі/аператары кабельнага ТБ

ITV.BY, CosmosTV

Салоны прыгажосці/цырульніцкія паслугі/лазні/саўны

StarBeauty, BanyaNo1

Спорт: клубы, фітнес-залы

ADRENALIN

Страхаванне

BelGosStrach

Перавозкі (пасажырскія, грузавыя): таксі/маршруткі/аўтобусы/авія

Taxi_Almaz, Ecolines

Турызм і адпачынак: візы/гатэлі/базы адпачынку

Cosmosviza, Ozerny

Хостынг

Hosting.by

Электронныя грошы/плацежныя сістэмы

Assist.by, ByCard

У выпадку, калі сфера дзейнасці Абанента не адпавядае катэгорыям, указаным у табліцы, трэба пазначыць «Іншае».

3) мэты SMS-інфармавання:

·         Рэкламная – рэкламна-інфармацыйныя паведамленні аб паслугах (таварах), цэнах, скідках, акцыях;

·         Транзакцыйная – банкі і плацежныя сістэмы;

·         Рэгістрацыйная – рэгістрацыйныя рэквізіты;

·         Натыфікацыйная - ўсе віды апавяшчэнняў.

4.17.1 Першая настройка сэрвісу «SMS-інфармаванне» вызначаецца параметрамі, прыведзенымі ў табліцы 4, і фіксуецца ў Бланку заказу, які з'яўляецца неад'емнай часткай Дадатку да Дагавора:

Табліца 4

Найменне параметр а

Магчымыя варыянты для выбару Абанентам.

Варыянты ўключэння / дыяпазон значэнняў

Апісанне

Альфа-імя для «SMS-інфармавання»

Альфа-імя:

___________________

Можа складацца з толькі літар лацінскага алфавіту або іх камбінацыі з лічбамі даўжынёй не больш за 11 сімвалаў (не дапускаецца выкарыстанне прабелаў)

Параметр вызначае з якога нумара (Альфа-імя) будзе праводзіцца SMS-інфармаванне з дапамогай адміністрацыйнага рэсурсу карпаратыўнага партала

Параметры, якія адміністратар Абанента можа змяняць самастойна, прыведзены ў Кіраўніцтве адміністратара, змешчаным у раздзеле «Даведка» на старонцы адміністравання партала аўтарызацыі.

4.17.2 Пасля ўвядзення тэксту паведамлення, выбару сеткі лакацыі, часу і перыяду наведвання карыстальнікаў партала, Абанент выбірае час пачатку рассылання і актывуе яго для выбранага дыяпазону кантактаў. Кантакты карыстальнікаў (нумары мабільных тэлефонаў), якія далі згоду на апрацоўку персанальных даных для мэт інфармавання, адлюстраваны на партале ва ўтоеным для Абанента фармаце. Пасля актывацыі ажыццяўляецца SMS-інфармаванне выбраным карыстальнікам.

4.17.3 Максімальны перыяд SMS-інфармавання карыстальніка складае 1 год. Карыстальнік можа самастойна адмовіцца ад атрымання SMS-паведамленняў Абанента на партале аўтарызацыі.

4.18 Першая настройка сэрвісу «Паказ рэкламных ролікаў» вызначаецца параметрамі, прыведзенымі ў табліцы 5 і фіксуецца пры звароце Абанента ў Бланку заказу, які з'яўляецца неад'емнай часткай Дадатку да Дагавора:

Табліца 5

№ п.п.

Найменне параметр а

Магчымыя варыянты для выбару Абанентам.

Варыянты ўключэння / дыяпазон значэнняў

Апісанне

1.

Працягласць паказу рэкламы пасля ўводу PIN-кода

-

Працягласць у секундах

Параметр вызначае на працягу якога часу пасля ўводу PIN-кода кламны ролік (выява)

2.

Паказ рэкламы да загрузкі партала

• Уключыць

-

Пры выбары гэтага параметра карыстальніку будзе дэманстравацца рэклама да загрузкі партала

3.

Працягласць паказу рэкламы да загрузкі партала

-

Працягласць у секундах

Пры выбары гэтага параметра карыстальніку будзе дэманстравацца рэклама да загрузкі партала

4.

Магчымасць пропуску рэкламы карыстальнікам

• Уключыць

-

Пры выбары гэтага параметра

карыстальнік зможа не праглядаць рэкламны ролік да канца

Параметры, якія затым адміністратар Абанента можа змяняць самастойна, прыведзены ў Кіраўніцтве адміністратара, змешчаным у раздзеле «Даведка» на старонцы адміністравання партала аўтарызацыі.

4.18.1 Патрабаванні да параметраў відэаролікаў: фармат сціскання MPEG4, 720p з дазволам 1280/720 або менш, з хуткасцю патоку 0,5 Мбіт/сек, аб'ёмам не больш за 10 Мбайт.

4.18.2 Пры спробе карыстальніка аўтарызавацца ў сетцы Wi-Fi, пасля ўводу ў азначаным полі нумара свайго мабільнага тэлефона, на які павінна прыйсці SMS з PIN-кодам, карыстальнік атрымае паведамленне «Прагляд гэтай рэкламы дазваляе атрымаць доступ у Інтэрнэт». Карыстальнік мае права або пагадзіцца, або адмовіцца ад прагляду рэкламы. У выпадку пацверджання карыстальнікам згоды прайграецца рэкламны ролік. SMS з PIN-кодам адпраўляецца карыстальніку толькі пасля прагляду ім рэкламнага роліка да канца. У выпадку адмовы (адмены) або перарыванні карыстальнікам прагляду роліка, карыстальнік перанакіроўваецца на пачатковую (стартавую) старонку партала, і SMS-паведамленне з PIN-кодам карыстальніку не дасылаецца, гэта значыць доступ у сетку Інтэрнэт не прадастаўляецца.

4.18.3 Пры загрузцы некалькіх ролікаў паказ ролікаў ажыццяўляецца па чарзе, гэта значыць першаму карыстальніку дэманструецца першы ролік, другому - наступны ролік і г.д.

4.19 Змест рэкламы і інфармацыі ў роліках, банэрах і/або SMS-паведамленнях, якія адпраўляюцца з дапамогай выкарыстання дадатковых сэрвісаў Паслугі, не павінен супярэчыць дзеючаму заканадаўству Рэспублікі Беларусь. Поўную адказнасць перад карыстальнікамі за інфармацыю, якая змяшчаецца на партале аўтарызацыі ў рэкламных роліках, банэрах і/або SMS-паведамленнях, нясе Абанент.

4.20 Абанент нясе асабістую адказнасць за ўсе здзейсненыя дзеянні ў аб'ёме магчымасцяў Паслугі, здзейсненыя пад Аўтэнтыфікацыйнымі данымі Абанента.

4.21 Аператар не нясе адказнасці за неправамерныя дзеянні Абанента, здзейсненыя пры выкарыстанні Паслугі Аператара, здзейсненыя пад Аўтэнтыфікацыйнымі данымі Абанента.

4.22 Пароль доступу да Паслугі можа быць зменены Абанентам самастойна. Аднаўленне пароля (у выпадку, калі Абанент забыў пароль) выконваецца пры звароце Абанента ў службу продажаў Аператара.

4.23 Для варыянту Паслугі «Стварэнне сеткі Wi-Fi з прадастаўленнем Абаненту абсталявання Аператара» на сетцы Cisco Wi-Fi Абаненту даступныя наступныя платныя дадатковыя сэрвісы: «Забеспячэнне доступу да ЛВС Абанента (SSID ЛВС)», «Фільтраванне трафіку», «Маніторынг актыўнасці карыстальнікаў». Гэтыя сэрвісы прадастаўляюцца па жаданні Абанента дадаткова да Паслугі і фіксуюцца ў Бланку заказу, які з'яўляецца неад'емнай часткай Дадатку да Дагавора.

4.24 Сэрвіс «Забеспячэнне доступу да ЛВС Абанента (SSID ЛВС)» арганізуецца на задзейнічаных у рамках Паслугі кропках доступу Wi-Fi праз настройку Аператарам дадатковага асобнага SSID (далей – SSID ЛВС). Індывідуальная назва для лакальнай вылічальнай сеткі (SSID ЛВС) выбіраецца Абанентам самастойна і можа змяшчаць да 32 сімвалаў лічбаў і/або лацінскіх літар верхняга і ніжняга рэгістра. Абслугоўванне ўласнай ЛВС Абанент здзяйсняе самастойна.

4.24.1. Апісанне параметраў сэрвісу «Забеспячэнне доступу да ЛВС Абанента (SSID ЛВС)»:

· Колькасць абаненцкіх прылад, якія падключаюцца да кропкі доступу – 20.

Наяўнасць шыфравання: адсутнічае, WEP, WPA, WPA2.

4.25 Сэрвіс «Фільтрацыя трафіку» дазваляе заблакіраваць на ўсіх кропках доступу Wi-Fi у рамках аднаго SSID доступ карыстальнікаў Абанента да нежаданых Інтэрнэт-рэсурсаў, уключаных у спіс фільтрацыі. Спіс фільтрацыі Інтэрнэт-кантэнту ўключае ў сябе рэсурсы, якія:

·         змяшчаюць парнаграфічныя матэрыялы;

·         прапагандуюць гвалт, экстрэмізм, заклікі да звяржэння існуючага дзяржаўнага ладу або іншых супрацьпраўных дзеянняў;

·         накіраваны на распаўсюджванне наркатычных і псіхатропных рэчываў;

·         змяшчаюць шкоднаснае праграмнае забеспячэнне;

·         іншыя шкоднасныя сайты.

4.25.1 Абмежаванне доступу (фільтрацыя) да непажаданага Інтэрнэт-кантэнту ў рамках дадатковага сэрвісу «Фільтрацыя трафіку» ажыццяўляецца на падставе каталога, у якім усе Інтэрнэт-рэсурсы разбіты па катэгорыях. Стварэнне і актуалізацыя гэтага каталога, а таксама размеркаванне рэсурсаў па катэгорыях ажыццяўляецца пастаўшчыком абсталявання для паслугі «Бацькоўскі кантроль». Ніякія змяненні ў каталозе (дабаўленне або выдаленне Інтэрнэт-рэсурсаў у каталог, змяненне катэгорыі Інтэрнэт-рэсурсу, перагрупоўка катэгорый) Аператарам не выконваюцца. Спіс сайтаў, якія падлягаюць фільтраванню, у адкрытым выглядзе не публікуецца.

4.25.2 Выбар катэгорый Інтэрнэт-сайтаў для фільтрацыі Інтэрнэт-кантэнту з існуючага каталога Аператар здзяйсняе па сваім меркаванні і ў адпаведнасці з тэхнічнай магчымасцю. Спіс катэгорый сайтаў, па якіх ажыццяўляецца фільтраванне непажаданага Інтэрнэт-кантэнту, вызначаецца выбраным Абанентам тарыфным планам: па поўным спісе катэгорый фільтрацыі (з абмежаваннем доступу да сацыяльных сетак) або па скарочаным спісе катэгорый фільтрацыі (без абмежавання доступу да сацыяльных сетак). Персанальныя спісы фільтрацыі для Абанентаў не ствараюцца, дабаўленне/выдаленне катэгорый і асобных Інтэрнэт-рэсурсаў са спісаў фільтрацыі па зваротах Абанентаў не выконваецца.

4.26  Сэрвіс «Маніторынг актыўнасці карыстальнікаў» прадастаўляе Абаненту магчымасць графічнага адлюстравання на старонцы адміністравання карпаратыўнага партала напрамкаў перамяшчэння карыстальнікаў з уключанымі прыладамі Wi-Fi паміж кропкамі доступу сеткі Абанента (графа актыўнасці карыстальнікаў).

4.27 Пры адключэнні Паслугі аказанне дадатковых бясплатных і платных сервісаў спыняецца.

4.28 У выпадку паўторнага звароту Абанента для атрымання бясплатных і платных дадатковых сэрвісаў Абанент звяртаецца ў службу продажаў Аператара па месцы заключэння дагавора на Паслугу для заключэння дадатковай Дамовы і афармлення новага Бланка заказу.

5 ПАРАДАК АПЛАТЫ ПАСЛУГІ

5.1 Аплата Паслугі ажыццяўляецца Абанентам на ўмовах і ў тэрміны, вызначаныя Дадаткам да Дагавора, у адпаведнасці з зацверджанымі Аператарам тарыфамі і дагаворнымі цэнамі.

5.2 Пры арганізацыі Паслугі на тэрмін менш за 90 (уключна) каляндарных дзён Абанент адначасова аплачвае арганізацыю кожнай кропкі доступу на сетцы Wi-Fi (у выпадку арганізацыі Паслугі на тэрмін больш за 90 дзён такая плата не спаганяецца). У выпадку, калі адлегласць ад мадэма да кропкі доступу перавышае даўжыню стандартнага шнура, які ўваходзіць у камплект мадэма, дадаткова спаганяецца плата за пракладку кабеля і пластыкавых карабоў/кабель каналаў згодна з дзеючымі тарыфамі на дадатковыя працы па абаненцкіх пунктах.

5.3 Плата за віртуальныя карты доступу спаганяецца згодна з дзеючымі тарыфамі Аператара згодна з Дадаткам да Дагавору або дагавору даручэння на рэалізацыю віртуальных карт Wi-Fi.

5.4 Рэгістрацыя Абанента і першае афармленне партала аўтарызацыі ў фірмовым стылі ажыццяўляецца Аператарам без спагнання аплаты. У далейшым, па жаданні Абанента з дапамогай старонкі адміністравання партала аўтарызацыі Абанент можа самастойна мяняць знешні выгляд партала без спагнання аплаты.

5.5 Налічэнне штомесячнай платы за Паслугу здзяйсняецца з дня яе прадастаўлення Аператарам і разлічваецца ў адпаведнасці з зацверджанымі Аператарам тарыфамі.

5.6 Разліковы перыяд аказання Паслугі роўны каляндарнаму месяцу. Пры падключэнні Абанента не з пачатку каляндарнага месяца штомесячная плата за аказаную Паслугу налічваецца за час фактычнага аказання Паслугі.

5.7 Выстаўленне Аператарам Абаненту платы за аказаную Паслугу ажыццяўляецца ў месяцы, наступным за месяцам аказання Паслугі. Аплата за аказаную Паслугу ўключаецца ў агульны рахунак за аказаныя паслугі электрасувязі і ўносіцца не пазней за 1-е чысло месяца, наступнага за месяцам выстаўлення платы.

5.8 Абанент не вызваляецца ад аплаты за Паслугу на перыяд часовага спынення доступу да Паслугі.

5.9 Калі на працягу 30 дзён з дня часовага спынення доступу да Паслугі аплата не паступіла, дзеянне Дадатку спыняецца. Абанент абавязаны пагасіць запазычанасць і вярнуць выдадзенае абсталяванне ў адпаведнасці з умовамі Дадатку.

5.10 Інфармацыя аб дзеючых тарыфах на Паслугу даступная на сайце Аператара www.byfly.by.

5.11 Абанент самастойна аплачвае электраэнергію, спажытую канцавым абсталяваннем для аказання Паслугі.

5.12 Аплата за часовае прыпыненне (добраахвотную блакіроўку) аказання Паслугі ажыццяўляецца згодна з дзеючымі тарыфамі. Пры датэрміновым перарыванні добраахвотнай блакіроўкі ў бягучым месяцы пераразлік і вяртанне грашовых сродкаў за дабравольную блакіроўку не ажыццяўляецца.

5.13 Кошт замоўленых Абанентам дадатковых сэрвісаў «SMS-інфармаванне», «Паказ рэкламных ролікаў», «Забеспячэнне доступу да ЛВС Абанента (SSID ЛВС)», «Фільтрацыя трафіку», «Маніторынг актыўнасці карыстальнікаў» разлічваецца згодна з дзеючымі тарыфамі Аператара і штомесяц уключаецца ў агульны рахунак за Паслугу.

5.13.1 Кошт сэрвісу «Паказ рэкламных ролікаў» вызначаецца штомесячнай абанементнай платай незалежна ад колькасці паказаў.

5.13.2 Кошт сэрвісу «SMS-інфармаванне» вызначаецца колькасцю фактычна адпраўленых SMS-паведамленняў.

5.14 Абанентам Паслугі з колькасцю кропак доступу ад 20 і больш у рамках аднаго SSID сэрвіс «Маніторынг актыўнасці карыстальнікаў» прадастаўляецца без спагнання платы. Абанентам Паслугі з колькасцю кропак доступу менш за 20 у рамках аднаго SSID сэрвіс «Маніторынг актыўнасці карыстальнікаў» прадастаўляецца згодна з дзеючымі тарыфамі.

5.15 Аператар здзяйсняе пераразлік штомесячнай платы за Паслугу за перыяд адсутнасці доступу да Паслугі ў выпадку няспраўнасці сеткі электрасувязі і поўнай адсутнасці доступу не па віне Абанента больш за 36 гадзін з моманту рэгістрацыі заяўкі Абанента ў службе тэхнічнай падтрымкі Аператара.

6 ТЭХНІЧНАЕ АБСЛУГОЎВАННЕ І ПАДТРЫМКА АБАНЕНТА

6.1 Планавае тэхнічнае абслугоўванне

6.1.1 Аператар плануе і праводзіць перыядычнае тэсціраванне, наладку і рамонт абсталявання, неабходнага для забеспячэння якаснага прадастаўлення Паслугі.

6.1.2 Магчымыя перапынкі прадастаўлення Паслугі абумоўлены неабходнасцю правядзення на абсталяванні Аператара перыядычных планава-прафілактычных работ, рамонтна-аднаўленчых работ, а таксама пагоднымі і іншымі фактарамі, якія ўплываюць на распаўсюджванне радыёсігналу.

6.1.3  Інфармацыя пра час і працягласць планава-прафілактычных работ размяшчаецца на сайце www.byfly.by.

 

6.2 Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў

6.2.1 Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў функцыянуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара.

6.2.2 Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Абанентаў ажыццяўляецца па тэлефонным нумары 123 або нумары, указаным у Дадатку да Дагавора.

6.2.3 Падчас кансультацыі пры звароце да службы тэхнічнай падтрымкі Абаненту патрабуецца знаходзіцца ў непасрэднай блізкасці ад наладжвальнага абсталявання. У адваротным выпадку Аператар мае права адмовіць у тэхнічнай падтрымцы.

6.2.4 Пасля падключэння абсталявання Абанента да сістэмы аўтарызацыі Аператара настройку канцавога абсталявання карыстальнікаў, лакальных сетак, у тым ліку па тэхналогіі Wi-Fi, і іншых сродкаў электрасувязі карыстальнікаў Абанент ажыццяўляе самастойна.

6.3 Каб пазбегнуць пашкоджанняў канцавога абсталявання, прадастаўленага Аператарам, выкліканых уплывам метэаралагічных з'яў (навальнічныя разрады і да т.п.), Абанент павінен адключыць яго ад сеткі электрасілкавання і правадной лініі сувязі пры ўзнікненні такіх умоў.

7 Прад’яўленне рэкламацый, вырашэнне рознагалоссяў

7.1 Пры невыкананні або неналежным выкананні Аператарам абавязацельстваў, абумоўленых у дагаворных адносінах на прадастаўленне Паслугі, Абанент мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару.

7.2 Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.

7.3 Аператар разглядае рэкламацыю Абанента згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартаў прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.

7.4 Рознагалоссі, звязаныя з дагаворнымі адносінамі, якія не могуць быць вырашаны бакамі шляхам перагавораў, а таксама ў парадку разгляду рэкламацый, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

8Унясенне змяненняў і ўвядзенне ў дзеянне Парадку

8.1 Гэты Парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна.

8.2 Аператар мае права па сваім меркаванні ўносіць змяненні (дапаўненні) у гэты Парадак, публікуючы гэты Парадак з улікам унесеных змяненняў і/або дапаўненняў на сайце Аператара www.byfly.by.

8.3 Гэты Парадак уступае ў сілу з моманту яго зацвярджэння Аператарам.

ere